اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3573
تاریخ انتشار: 1393/11/11 08:23
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران:
ستار اسدپور تصریح کرد: در همین راستا طی هشت ماه گذشته در راستای افزایش امنیت مواد غذایی شهرستان 50 مغازه تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در گچساران تعطیل شده است.

عصرجهان:ستار اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زندگی سالم همراه با امنیت مواد غذایی حق مردم است، افزود: یکی از وظایف اصلی شبکه بهداشت لزوم تهیه، مصرف مواد غذایی سالم و بهداشتی و عرضه بهداشتی آن توسط متصدیان است،

وی تصریح کرد: در همین راستا طی هشت ماه گذشته در راستای افزایش امنیت مواد غذایی شهرستان 50 مغازه تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در گچساران تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت بر نظارت و کنترل تهیه مواد غذایی توجه خاص دارد، گفت:  مأموران فعال و خدوم این شبکه در هشت ماه گذشته اقدام به تعطیلی مغازه‌های متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمع‌آوری و معدوم کردن یک‌هزار و 820 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در راستای ایجاد رفاه مردم در زمینه بهداشت تمام تلاش خود خواهیم کرد و در این خصوص هیچ‌گونه اغماض یا کوتاهی صورت نمی گیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*