اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3577
تاریخ انتشار: 1393/11/11 19:56
طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
بشير بصيري فرد از كاركنان كميته امداد شهرستان كهگيلويه است و قبل از مسئوليت جديد، قائم مقام كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كهگيلويه بود.

به گزارش عصرجهان، طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد بشیر بصیری به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده معرفی و منصوب گردید.

در اين حكم آمده است:

با عنايت به كسب تجارب مفيد و ارزنده جنابعالي در مسئوليت هاي قبلي، به پيشنهاد مديركل محترم و تصويب هيات مركزي ارزشيابي و انتصاب، به مدت دوسال به سمت" مدير جديد شهرستان لنده" در نهاد مقدس و خدمتگزار و انقلابي كميته امداد امام خميني(ره) در استان كهگيلويه وبويراحمد منصوب مي گرديد.

اميد است با اتكال به لطف الهي، تحت توجهات و عنايات ولي عصر(ارواحنافدا)، با الهام از فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در سالي كه به نام «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي»مزين گرديده، با بهره گيري از اصول و ارزش هاي اسلامي درجهت اهداف، افق چشم انداز امداد و رعايت مفادمنشور مديريت و ارتقاي كارآمدي امداد امام (ره) مطابق با سياست هاي اجرايي اين نهاد، آيين نامه ها، دستورالعمل هاي مربوطه و شرح وظايف تعيين شده تمامي سعي و تلاش خويش را در خدمت بيش از پيش به محرومان و نيازمندان و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي به كار گرفته، موفق و مؤيدباشيد.

سیدغلامرضا متقی

مدیرکل کمیته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد

دوستی مدیر سابق کمیته امداد شهرستان لنده در این آئین افزود: پست‌های امروزی به یک کالا تبدیل شده‌اند و در بازار به راحتی یافت می‌شوند ولی باید بدانیم که آن کس که بتواند رضایت خدا و خلق خدا را به دست بیاورد می‌تواند بگوید در کار خود موفق شده‌ است.

وی در ادامه یادآور شد: بیش از ۸۵۰ طرح خودکفایی، پنج برابر شدن توافقنامه مشارکت، پرداخت بیش از یک‌هزار و ۴۵۰ فقره وام قرض‌الحسنه، ۱۲ میلیون تومان صرفه‌جویی مالی تشکیلاتی، احداث چهار خانه بهداشت (برآورد اولیه ۷۰ میلیون تومانی و هزینه تمام شده ۴۸ میلیون)، ساماندهی مستمری‌بگیران و … از مهمترین خدمات کمیته امداد در سال‌های اخیر است

در ادامه بشیر بصیری مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده گفت: مردم لنده پرچمدار و میراث‌دار فرهنگ، تدین و هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: در راستای تکریم مددجویان کمیته امداد و اجرای سیاست‌های راهبردی در خصوص توانمندسازی این قشر آسیب‌پذیر حرکت خواهیم کرد.

مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده تصریح کرد: اشتغال‌زایی و ارتباط با خیرین و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان از برنامه‌های اصلی این نهاد برای ارائه خدمات به مردم خواهد بود.

بصیری خاطرنشان ساخت: توسعه شبکه‌های مردم نهاد و ارتباط با رسانه را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد.

گفتني است "بشير بصيري فرد" از كاركنان با سابقه كميته امداد شهرستان كهگيلويه مي باشد كه وي قبل از اين مسئوليت جديد، قائم مقام كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كهگيلويه بود.

کلمات کلیدی:

 انتصاب, بشیر بصیری, لنده, مدیر کمیته امداد شهرستان لنده, منصوب, کرامت اله دوستی،غلامرضا متقی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*