اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3592
تاریخ انتشار: 1393/11/12 16:35
هفته دوازدهم لیگ دسته اول:
در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مس کرمان در مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید.

به گزارش عصرجهان: این دیدار که عصر یکشنبه در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار شد در پایان با نتیجه دو بر یک به سود مس کرمان به پایان رسید.

محمدرضا فغانی داور این بازی که قضاوت سرسختانه ای داشت سه نفر از بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران را اخراج کرد.

ابراهیم ابرقویی، عبدلله ممبینی و علی مطوری سه بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هستند که در دقایق 52، 70 و 92 این دیدار با کارت قرمز مواجه شدند.

در این بازی گلهای تیم مس کرمان را احمد زنده روح در دقیقه 18 و مهرداد آوخت در دقیقه 91 برای این تیم به ثمر رساندند.

برای تیم نفت و گاز گچساران نیز محمد خان احمدی در دقیقه 28 تک گل این تیم را به ثمر رساند.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران وحید اصغرزاده، نقی شاهمرادی، حمید صفری، ابراهیم ابرقویی، محمد خان احمدی، عبدالله ممبینی، نبی الله اسدی، علی مطوری، فرشید علیزاده، محمد مهدی الهایی و افشین دانشیان به میدان رفتند.

تعویض های تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه 46 جایگزین محمد مهدی الهایی، احسان کیانی در دقیقه 59 جایگزین نبی الله اسدی و رضا قیالی در دقیقه 82 جایگزین افشین دانشیان شد.

برای تیم نارنجی پوش مس کرمان نیز پیروز سنگچولی، فرزاد حسین خانی، روح الله باقری، احمد رضا زنده روح، محمد وحید اسماعیل بیگی، محمد مختاری، علی حق دوست، محمد سلیمان علیزاده، عبدالکریم اسلامی، بهنام داداش وند و مصطفی نوروزی به میدان رفتند.

برای تیم مس کرمان نیز احسان عبدی، مهرداد آوخت وعلی یونسی به ترتیب جایگزین محمدسلیمان علیزاده، مصطفی نوروزی و علی حق دوست شدند.

همچنین برای تیم مس کرمان محمدسلیمان علیزاده در دقیقه 35 کارت زرد دریافت کرد.

تیم نفت و گاز گچساران با این شکست با کسب 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*