اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3594
تاریخ انتشار: 1393/11/13 00:16
در پی در گیری در شهر چرام، لاله گوش چپ یکی از مامورین نیروی انتظامی که توسط طرفین دعوا با دندان گاز گرفته شد بود ، قطع شد .

به گزارش عصرجهان، در پی در گیری در شهر چرام یکی از مامورین نیروی انتظامی به محل حادثه مراجعه و در حین انجام ماموریت توسط یکی از طرفین دعوا در یک حرکت غیر انسانی که گوش وی را با دندان گاز گرفته بود متاسفانه به علت فشار دندان منجر به قطع لاله گوش سمت چپ این مامور وظیفه شناس گردید .

 برادر این مامور نیروی انتظامی در گفتگوی اختصاصی با ( یاری زاده ) خبر نگار راک نیوز از چرام ، ضمن تائید حادثه در تشریح آن گفت : به مااطلاع دادند که برادرم در انجام ماموریت توسط فرد جوانی که سابقه دار میباشد مورد حمله قرار گرفته و متاسفانه از ناحیه گوش سمت چپ مصدوم گردیده و پس از انتقال وی به بیمارستان امام خمینی ( ره ) در حال حاضر در بخش گوش و حلق و بینی بستری و نتیجه پیوند آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد .

دقایقی پیش دکتر حمیدمزارعی  ،جراح گوش وحلق بینی در تشریح عمل پیونداین بیمار گفت :یکی دو ساعت بعد از این حادثه قسمت قطع شده گوش به دست ما رسید که با تلاش پرسنل زحمت کش اتاق عمل پیوند لاله گوش صورت پذیرفت .

این جراح گوش و حلق و بینی با بیان اینکه لاله گوش از جمله اعضای بدن است که خون رسانی به آن به کندی صورت می پذیرد ابراز امیدواری کرد که عمل پیوند صورت گرفته موفقیت آمیز باشد.

دکتر مزارعی از بستری بیمار تا هفتاد و دو ساعت آینده خبردادو بستری وی  تا یک هفته را قطعی دانست .

وی در پایان   یاد آور شد: اگر چه احتمال موفقیت آمیز بودن چنین  پیوندهایی نسبی می باشد ، اما  تلاش تیم پزشکی اتاق عمل بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت در موفقیت آن تاثیر گزار خواهد بود . و ی برای بهبودی  آن بیمار آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است جان دادن در راه آرمان و ایجاد امنیت و برخورد با عاملان  سلب آرامش در جامعه برگی از فداکاریهای جان بر کفان نیروی انتظامی است که بارها شاهد خون دادن و خبر شهادت عزیزانی در این عرصه بوده ایم .

لینکخبر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*