اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3598
تاریخ انتشار: 1393/11/13 01:08
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر موسی خادمی با گلایه از برخی رسانه‌ها که صحبت‌ها و مطالب اصلی و کلی را رها کرده و تنها به جزئیات می‌پردازند، تصریح کرد: بداخلاقی رسانه‌ای در استان وجود دارد که برای مثال از یک جلسه 3 ساعته مدیران تنها یک قسمت کوچک حاشیه‌ای بزرگ‌نمایی می‌شود و بقیه حرف‌ها و تصمیمات در رسانه‌ها دیده نمی‌شوند.

عصرجهان، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست رسانه‌ای خود با اصحاب رسانه و مطبوعات که دهمین نشست رسانه‌ای وی در طول مدیریت بر استان محسوب می‌شد با بیان سخنانی در خصوص لزوم نپرداختن به مسائل قومی و طایفه‌ای اظهار کرد: به جای اینکه به فکر طایفه‌گرایی باشیم باید به توسعه استان برای عبور از محرومیت تاریخی فکر کنیم.

وی در ادامه خدمات نظام جمهوری اسلامی را در نقطه به نقطه استان قابل مشاهده ذکر کرد و گفت: اما باید برای همطراز شدن با سایر استان‌ها در توسعه تنها به فکر کار و تلاش و خدمت باشیم و کمتر به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم که طایفه‌گرایی و دم زدن از قومیت‌ها از این حاشیه‌ها به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: امروز نباید تنها به فکر این باشیم که بخشدار فلان منطقه از کدام طایفه و فامیل انتخاب شود بلکه باید به دنبال رفع مشکلات مناطق باشیم و دست از برخی حرف‌ها که رنگ و بوی طایفه‌ای قومی دارد در این استان برداریم.

این مسئول با رجوع به اظهارات سال قبل خود که گفته بود متأسفانه نبض سیاست بیش از اقتصاد در استان می‌زند، تصریح کرد: کار سیاسی به جای خود اما باید اولویت‌ها را در نظر گرفت که اکنون اولویت با کار و عبور از محرومیت با تلاش و همت مضاعف است.

وی گفت: البته احزاب و گروه‌های سیاسی باید بدانند که با تلاش و خدمت هر چه بیشتر است که می‌توانند رضایت مردم را جلب کنند و بهترین راه تبلیغ، کار کردن و خوب کار کردن برای مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهترین راه جلب و جذب رأی این است که خادم خوبی برای مردم باشیم که راه آن خوب کار کردن است.

مسئول ارشد اجرایی در استان بیان داشت: سعی ما بر این است که انتخابات سالم در استان برگزار شود و خروجی آن چیزی است که مردم می‌خواهند.

وی گریزی به مسائل رسانه‌ای و مطبوعاتی در استان زد و گفت: اطلاع‌رسانی باید یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی مدیران باشد که متأسفانه مدیرانی که دانش اطلاع‌رسانی ندارند به خوبی از این فضا استفاده نمی‌کنند.

استاندار با گلایه از برخی رسانه‌ها که صحبت‌ها و مطالب اصلی و کلی را رها کرده و تنها به جزئیات می‌پردازند، تصریح کرد: بداخلاقی رسانه‌ای در استان وجود دارد که برای مثال از یک جلسه 3 ساعته مدیران تنها یک قسمت کوچک حاشیه‌ای بزرگ‌نمایی می‌شود و بقیه حرف‌ها و تصمیمات در رسانه‌ها دیده نمی‌شوند.

خادمی در خصوص اختلاس در استان گفت: جزء استان‌های پاک کشور در موضوع اختلاس هستیم و استان ما در این زمینه استان شیشه‌ای است اما نمی‌توان منکر پارتی‌بازی و رابطه‌بازی بود که برای رفع این معضل هم باید کمک کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم به دنبال رضایت هیچ خط و باندی در استان نیستیم و تنها ملاک ما خدمت به مردم و کار و تلاش برای آبادانی استان است.لینکخبر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*