اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3641
تاریخ انتشار: 1393/11/16 01:17
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
مجید محنایی گفت: در آزمونی که اردیبهشت 94 برگزار می‌شود همه اهرم‌های نظارتی وجود دارد و کسانی که در این آزمون نمره بالایی کسب کنند و شایستگی داشته باشند می‌توانند فرصت خدمت در جامعه را پیدا کنند.

به گزارش عصرجهان، مجید محنایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دغدغه اصلی همه فارغ‌التحصیلان در استان بحث استخدام است، اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید به دلیل اینکه همه دنبال ساماندهی استخدام‌های گذشته که قول داده شده بود بودیم فرصتی برای استخدام جدید وجود نداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه امور استخدامی دولت تدبیر و امید به معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه‌ها واگذار شده است، افزود: اولین آزمون استخدامی در استان اردیبهشت 94 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه جذب نیروهای قراردادی نظم خاصی ندارد، عنوان کرد: در جذب نیروهای شرکتی، شرکت‌ها در مناقصه شرکت می‌کنند و شرکت برنده باید نیروهای خود را جهت انجام فعالیتی که مشخص شده است، استخدام کند و شاهد هستیم این نیروهای شرکتی اغلب از طرف مدیران نافذ آن دستگاه انتخاب می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: ما معتقدیم که این گونه جذب نیرو در ادارات موجب بدبینی در میان مردم می‌شود و شرکت‌ها برای استخدام یک نفر باید فراخوان منتشر کنند و آزمون برگزار شود تا فرصت برابر برای همه ایجاد شود.

محنایی با بیان اینکه بیشتر فارغ‌التحصیلان در زمینه استخدام به دنبال کار دولتی هستند و با ریزبینی و حساسیت خاصی استخدام‌ها را در استان زیر نظر دارند، گفت: پس بهتر است در استخدام‌های شرکتی و قراردادی آزمون برگزار شود.

وی از جوانان و فارغ‌التحصیلان خواست تنها به دنبال استخدام در ادارات دولتی نباشند، بلکه با ورود به بخش خصوصی و کارآفرینی دین خود را نسبت به جامعه ادا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزایش درآمد‌ها و بحث نفت را در استخدام‌ها بی‌تأثیر ندانست و گفت: در آزمونی که اردیبهشت 94 برگزار می‌شود همه اهرم‌های نظارتی وجود دارد و کسانی که در این آزمون نمره بالایی کسب کنند و شایستگی داشته باشند می‌توانند فرصت خدمت در جامعه را پیدا کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*