اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3652
تاریخ انتشار: 1393/11/17 21:04
سفر استاندار به بهمئی:
افتتاح دو طرح آبیاری تحت فشار -افتتاح7 طرح کانال آبیاری و بند انحرافی-گاز رسانی به دو روستای به دو روستای کفش کنان و خوشاب شیرین - بهره برداری از دو پروژه برق رسانی

به گزارش عصر جهان از بهمئی، دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ششمین روز از دهه ی ‌فجر انقلاب اسلامی به شهرستان بهمئی سفر نمود. وی پس از افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح، قبل از خطبه ها نماز جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص راه‌ها و محورهای مواصلاتی عنوان نمود: راه‌ها و جاده‌های بهمئی برای دسترسی به سایر نقاط استان کیفیت مناسبی ندارند و باید در برنامه ی توسعه‌ شهرستان توسعه راه‌ها با اولویت در دستور کار قرار گیرد.
ایشان ادامه دادند، فاز اول ورودی شهر لیکک به طول پنج کیلومتر قبل از عید امسال به بهره‌برداری می رسید، و با اتمام کارهای مطالعاتی، فاز دوم این طرح از ابتدای سال 94 در دستور کار قرار می‌گیرد.
دکتر خادمی افزود، مردم بهمئی برای ورود به مناطق دیگر استان باید از راه‌های استان خوزستان عبور کرده و وارد استان خودشان شوند. و تلاش بر این است تا با احداث پل بر روی رودخانه مارون، مسیر ارتباطی بهمئی به دهدشت ایجاد شود.
خادمی به تامین آب شرب پایدار بهمئی اشاره نمود و گفت: تامین آب از طریق سد کوثر در دستور کار است که برای سال 94 اعتبارات آن با افزایش چندین برابری به 11 میلیارد تومان رسیده و اکنون ساخت مخزن و لوله‌گذاری آن در حال انجام است و به پیمانکار توصیه کرده‌ایم برای ساخت مخزن تلاش کند.
وی در خصوص بیمارستان لیکک عنوان نمود:  امسال از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 500 میلیون تومان و 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دیگر برای این بیمارستان اعتبار کنار گذاشته شده که در سال 94 عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

دکتر خادمی در ادامه در منزل پدر شهید شهید ماندنی جرنگ حضور یافته از پدر شهید که در بستر بیماری به سر می برد عیادت نمودند.


اهم پروژه های افتتاحی بهمئی با حضوراستاندار به شرح زیر است
افتتاح آبیاری قطره ای شاه زیار و دوراب ممبی با سطح زیر کشت62 هکتار به نمایندگی از 230 هکتار آبیاری تحت فشار و قطره ای و بارانی و با صرف اعتباری 1228000000 میلیون تومان
افتتاح7 طرح کانال آبیاری و بند انحرافی با اعتباری بالغ بر 245 میلیون تومان
گاز رسانی به دو روستای به دو روستای کفش کنان و خوشاب شیرین با اعتباری افزون بر چهارمیلیارد و 600 میلیون ریال
بهره برداری از دو پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*