اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3664
تاریخ انتشار: 1393/11/18 22:36
مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: پس از جلسه هیات مدیره باشگاه، ˈمهران حاتمیˈ از سرمربیگری تیم پتروشیمی برکنار شد و ˈبوبان میتفˈ مقدونی به عنوان سرمربی جدید تیم پتروشیمی منصوب شد.

عصرجهان:میتف که سابقه هدایت تیم استقلال زرین قشم را در لیگ برتر ایران داشت در مرحله نیمه نهایی به عنوان مربی وارد کادرفنی پتروشیمی شد و حالا به عنوان سرمربی معرفی شد.

مهران حاتمی در سه فصل حضورش در پتروشیمی این تیم را دو باره قهرمان کرد و در لیگ ملی این فصل نایب قهرمان شد.

ˈشاپور یاوریˈ شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام، در نشستی برای ادامه فعالیت های تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در لیگ حرفه ای بسکتبال میتفˈ را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

وی اظهار داشت: نشست هیات مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام در پی نتایج تیم بسکتبال این باشگاه در فصل جاری لیگ ملی بسکتبال برگزار و در نهایت تصمیم به تغییرات در کادر فنی گرفته ش.

مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت:هیات مدیره بشگاه، ضمن قدردانی از اقدامات سه ساله مهران حاتمی سرمربی پیشین تیم، میتف را به عنوان سرمربی جدید،هدایت تیم بسکتبال در رقابتهای لیگ حرفه ای انتخاب کرد.

یاوری تصریح کرد: در این نشست قرار شد دستیاران میتف به زودی با هماهنگی باشگاه انتخاب و معرفی شوند.

تیم پتروشیمی بندر امام در چهارمین مصاف مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال، پنجشنبه گذشته در خانه و در حضور بیش از 3 هزار هوادار با نتیجه نزدیک 74 بر 73 از تیم مهرام شکست خورد.

قرار است لیگ حرفه ای بسکتبال کشور از 27 بهمن ماه آغاز شود که در این رقابت ها تیم های شرکت کننده برخلاف لیگ ملی مجاز به استفاده از بازیکن خارجی هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*