اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3672
تاریخ انتشار: 1393/11/19 12:54
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در اهواز گفت:
اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه 300 هزار واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری داریم، افزود: در حال حاضر این تعداد واحدها تنها مشکل آب و برق دارند که پس از رفع این مشکل به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش عصرجهان، احمد اصغری‌مهرآبادی شامگاه شنبه در نشست شورای مسکن مهر خوزستان اظهار کرد: 700 میلیارد اعتبار برای تکمیل مسکن مهر استان خوزستان اختصاص داده خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان اعتبار تا شهریورماه سال آینده پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و 700 هزار واحد مسکن‌ مهر به بهره‌برداری رسیده است، افزود: طرح مسکن مهر با وجود هزینه‌های فراوانی که در فرایند اجرا داشته اما با تمهیدات صورت گرفته برای متقاضیان، روند خوبی را در رفع مشکل مسکن اقشار کم درآمد فراهم کرده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 300 هزار واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری داریم، افزود: در حال حاضر این تعداد واحدها تنها مشکل آب و برق دارند که پس از رفع این مشکل به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه از اعطای تسهیلات ارزان قیمت با سود 4 تا 7 درصدی به منظور کمک به اقشار کم‌درآمد و خانه‌دار شدن آن‌ها خبر داد و گفت: این نوع تسهیلات تعیین و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

اصغری‌مهرآبادی با اذعان به اینکه ​در برخی مناطق مکان‌یابی طرح مسکن مهر به خوبی انجام نگرفته است، افزود:​ به دلیل اینکه دولت اعتباری برای خرید زمین در محدوده شهر نداشت اجرای طرح‌های مسکن مهر در خارج از محدوده شهرها انجام شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*