اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3676
تاریخ انتشار: 1393/11/19 19:16
چهار خبر از دانشگاه علوم پزشکی:
امروز بخش N.I.C.U بیمارستان امام سجاد یاسوج و دومین مرکز فوریت‌های پزشکی دهدشت افتتاح شد. همچنین مسولان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند، دستگاه ام.آر.آی و سی.تی.اسکن بیمارستان امام خمینی دهدشت و دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان امام سجاد به زودی راه اندازی شود

خبرگزاری فارس: افتتاح بخش N.I.C.U بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

به گزارش عصرجهان،ظهر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و سایر مدیران بخش N.I.C.U بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج افتتاح شد.

 

خبرگزاری فارس: تجهیز بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به دستگاه لاپاراسکوپیبنا به همین گزارش مدیر بیمارستان امام سجاد یاسوج امروز در جمع خبرنگاران از خرید دستگاه لاپاراسکوپی برای این بیمارستان خبر داد و افزود: این دستگاه با مبلغ 500 میلیون تومان خریداری شد که بسیاری مادرانی که برای عمل باز با مشکل مواجه هستند بدون باز شدن شکم و به‌وسیله این دستگاه مشکل آنان حل می‌شود.
وفائی با بیان اینکه از این دستگاه برای جراحی‌های عمومی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌زودی این دستگاه راه‌اندازی می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی مرکز ام.آر.آی در کهگیلویهبه گزارش منابع خبری عصر جهان، یزدان‌پناه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در آیین نکوداشت تودیع و معارفه ریاست محترم بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به اولویت قرار گرفتن شهرستان کهگیلویه در خصوص تجهیزات پزشکی توسط سیستم درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، تصریح کرد: راه‌اندازی ام.آر.آی و دستگاه سی.تی.اسکن توسط وزارتخانه تصویب و به‌زودی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

خبرگزاری فارس: افتتاح دومین مرکز فوریت‌های پزشکی در دهدشت

در پخش پایانی خبرنگار عصر جهان گزارش داد، ظهر امروز با حضور معاونت درمان علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و تنی چند از مسئولان، دومین مرکز فوریت‌های پزشکی در دهدشت و سی و سومین مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان راه‌اندازی و افتتاح شد.
معاونت درمان و علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، میزان اعتبار راه‌اندازی این مرکز را بالغ بر 500 میلیون تومان عنوان کرد و با اشاره به جاده نامناسب سوق به دهدشت و اینکه قابلیت افتتاح پایگاه جاده‌ای وجود نداشت، راه‌اندازی این مرکز را کمک به پوشش‌دهی جاده سوق جهت کمتر‌ شدن سوانح ترافیکی عنوان کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*