اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3701
تاریخ انتشار: 1393/11/22 17:57
معاون پارلمانی رئیس جمهور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد:
حجت‌الاسلام مجید انصاری : امروز ایران مدار امنیت در خاورمیانه است که نشات گرفته از مدیریت اسلامی است که برای آن زحمات بسیار زیادی کشیده شده است.

عصرجهان:حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و ششمین بهار آزادی اظهار کرد: از حضور با شکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد و همپای سایر مردم کشور قدردانی می‌کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنچه امروز شاهد بودیم نمایش آگاهی، وفاداری، عزم و اراده ملتی بود که با تکیه بر گذشته خود راه پر‌افتخار آینده خود را ترسیم کردند.

این مسئول گفت: نمایش امروز ایران نشان‌دهنده پاسداری از خون شهیدان و آرمان‌های امام راحل بود که این آرمان‌ها هر سال بازخوانی می‌شوند.

انصاری تصریح کرد: امروز همه مسئولان وظیفه‌ای بر دوش دارند و باید شکر نعمت کنیم که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را داریم.

وی گفت: در فرهنگ انتظار هدف این است که در دولت کریمه جهانی اهل‌بیت خدمت به مردم صورت گیرد که اینک در گوشه‌ای از کره زمین در ایران اسلامی نمونه از آن و در آن جهت مستقر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: نباید به‌خاطر حقوق شغل بلکه در راستای خدمت‌گزاری به مردم خدمت کرد.

انصاری بیان داشت: دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف گونه‌های مختلفی دارد که گاه حضور خیابانی و در یک دوره دفاع مقدس و در برهه‌ای دیگر اراده چهره موفق از مدیریت دینی است که دشمن درصدد ناکام جلوه دادن اسلام برای حکومت‌داری است.

این مسئول در دولت خاطرنشان کرد: در زمان پهلوی یک فکر منحرف وجود داشت که معتقد بود دین و سیاست از یکدیگر جدا هستند که امام با نظریه ولایت‌فقیه خط بطلانی بر این تفکر کشید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امام این حقیقت را آشکار ساخت که به دنبال نجات ملت از دست طاغوت هستیم و امام می‌فرمودند تصور حکومت دینی کافی است تا بخواهیم آن را تصدیق کنیم.

انصاری ادامه داد: نظامی داریم که در اوج دین‌ستیزی در دنیا با استفاده از ظرفیت فقه اسلامی قدرت و ظرفیتی داریم که کشور را اداره کنیم.

وی گفت: منظور دین مقدس‌مابی و خشک‌مقدسی نیست بلکه دینی است که با مقتضیات زمان و با تحول در حیات بشری همراه است.

این مسئول گفت: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران که ساختار سیاسی جدیدی تعریف کرده در معرض داوری جهانیان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: وقتی رسانه‌ها را تحلیل می‌کنم مدام القا می‌کنند که زمان استفاده از دین در حکومت‌داری گذشته و می‌خواهند ریشه دین‌داری را بزنند.

انصاری گفت: هیچ دفاعی از نظام موثرتر از ارائه تصویر درستی از کشور نیست و باید به گونه‌ای باشیم که مانند کارگزاران حضرت امیر(ع) باشیم.

وی گفت: از لحاظ اخلاق اداری، انجام وظیفه و سلامت دست و زبان و عمل اگر ما کارگزاران آنگونه که لازمه کارگزاری عدل علوی است اقدام کنیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سعی دشمنان در تحریم‌ها در این است که دولت در ارائه خدمات عاجز شود و بعد کارآمدی دینی را به چالش بکشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مدیر جامعه اسلامی باید خلاقیت داشته باشد و از صفر چیزی تولید کند و با حربه تقوای الهی مدیریت کنیم که اگر چنین کنیم بن‌بستی نخواهد بود.

انصاری با اشاره به مدیریت بحران 10 ساله امام گفت: در دوره‎ای که هیچ آموزشی دیده نشده بود ارگان‌ها و نهادها و روزهایی به وجود آمد که کشور را به خوبی اداره کرد.

این مسئول گفت: امروز ایران مدار امنیت در خاورمیانه است که نشات گرفته از مدیریت اسلامی است که برای آن زحمات بسیار زیادی کشیده شده است.

وی در ادامه به برخی مشکلات اشاره کرد و گفت: در زمینه اقتصادی باید خلاقیت به خرج دهیم و در موضوع سرمایه‌گذاری جهش پیدا کنیم که باید گفت اکنون با مشکلاتی روبرو هستیم از جمله اینکه 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور به دلیل دلالی مسکن و دلار وجود دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*