اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3717
تاریخ انتشار: 1393/11/24 21:25
درپی اظهارات مطرح شده در تاریخ 23 بهمن در یک سایت که برای سومین بار اقدام به طرح مطالبی کذب ونامربوط پیرامون جلسات اصولگرایان بدون اطلاع از مباحث مطرح شده وتنها براساس حدس وگمان نموده اند که رسالت رسانه را به عنوان یک امانتدار مورد خدشه قرار داده وتنها برای بهره برداری سیاسی و جلب توجه بازدید کنندگان بوده است

به گزارش عصرجهان،حسین فیاض بخش یکی از اعضای نشست اصولگرایان کهگیلویه دربهبهان  به خبریک سایت محلی واکنش نشان  داد.

براساس این گزارش تصویری از این جوابیه دراختیار عصرجهان قرار گرفت که متن کامل آن در زیر آمده است :

درپی اظهارات مطرح شده در تاریخ 23 بهمن در سایت عصر دنا که برای سومین بار اقدام به طرح مطالبی کذب ونامربوط پیرامون جلسات اصولگرایان  بدون اطلاع از مباحث مطرح شده وتنها براساس حدس وگمان نموده اند که رسالت رسانه را به عنوان یک امانتدار مورد خدشه قرار داده وتنها برای بهره برداری سیاسی و جلب توجه بازدید کنندگان بوده است، لازم دیده شد مطالبی را به استحضار مخاطبان محترم برسانم .

1-    تنها نکته صادق در مطالب ارائه شده این است که مکان جلسه شهرستان بهبهان بوده که می توان به عنوان یک نکته مثبت در میان واژه های کذب وبی اساس بهآن اشاره کرد .

2-    در مورد اعتراض حجةالاسلام کریمیان وعدم حضور ایشان درجلسه ؛ ایشان برای شرکت در یک مراسم به استان یزد عزیمت نموده  وبا توجه به همزمانی خواهان برگزاری جلسه در وقت دیگر گردیده اما با توجه به مشخص بودن تاریخ جلسه،ایشان اعلام داشتند که مفاد جلسه مورد قبول ایشان می باشد و در مصاحبه ایکه بعداز جلسه با ایشان صورت پذیرفت و در سایتهای استان انتشار یافته ویااینکه انتشار خواهد یافت نادرستی  مباحث مطرح شده در مورد ایشان اعلام شدهاست.

3-    مجدداً کما فی السابق به عدم نتیجه گیری از وحدت اصولگرایان سخن رانده اندکه ناشی از عدم اطلاع وآگاهی نسبت به مطالب بیان شده در جلسه بوده ومُبیِّن این موضوع است که وی صرفاً عدم اجماع و وحدت اصولگرایان را برای بهره برداری از هدفی خاص دنبال می نمایند و باید گفت که جلسات تا رسیدن به نتایج وراهکار مثبت ومفید ادامه خواهد داشت.

4-    گفته اند که حاج آقای موحد به حاضرین درجلسه  گفته اند که شما توفیقی ندارید؛  براساس مطالب ارائه شده ، بی اطلاعی کامل ایشان از مفاد جلسه راعیان می نماید؛چرا که جناب آقای موحد نه تنها چنین حرفی را به زبان نیاورده بلکه هر آدم آگاه و دارای هوش سیاسی خود به نادرستی این اظهار نظر از جانب یک آدم زیرک وهوشیار که سالها توانسته از طریق شخصیت جاذب خود آرای مردم را جهت جلوس بر کرسی مجلس جذب نماید، پی می برد. باید گفت: انسان هوشیار ودارای درک سیاسی همواره بنا را بر جذب می گذارد نه دفع.

5-    بیان داشته اند که آقای موحد به یکی از مسؤولین کشوری که اعلام کاندیداتوری نموده اند ابراز داشته که شما حرفی برای گفتن در میان مردم ندارید : اولاً فرد مورد نظر هنوز اعلام کاندیداتوری ننموده وخود را تابع نظرات جمع میداند وگرنه نیازی به حضور در جلسات نداشت. دوماٌ چه کسی ازآینده خبر دارد ومی تواند پیشگویی کند که آینده چه میشود .

6-    اجماع اصولگرایان را غیر ممکن دانسته اند که ناشی از نظر مغرضانه و بالتبع یکسویه ایشان در مورد این اجماع می باشد. قطعاٌ رویه اجماع در بین برگزارکنندگان تا رسیدن به هدف نهایی وارائه راهکار درست ادامه خواهد یافت.

درپایان یکبار دیگر خود ودیگران را به این نکته یادآوری مینمایم که مواظب حرکات وگفتارمان بخصوص در خلوات باشیم که در خلوات ناظر همان حاکم وقاضی است .<< اِتَّقُوا معاصی اللهِ فِی الخَلوات فَإنَّ الشاهدَ هو الحاکمُ.>> وآخرتمان را به دنیا نفروشیم : << لاتَبِع آخرتکَ بالدنی>>.ا

حسین فیاض بخش



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*