اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3729
تاریخ انتشار: 1393/11/25 10:49
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی
امین درخشان گفت : در حقیقت امسال در دهه فجر این اداره در حوزه فرهنگ ، هنر ورسانه دهه ای پر کار داشته که لازم میدانم از همه مجموعه ها تقدیر نمایم.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از خدمات اصحاب فرهنگ ، هنر ورسانه این شهرستان در دهه فجر امسال تقدیرشد.

امین درخشان با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر و در 22 بهمن دیگری برگ زرینی در تاریخ پرافتخار فرهنگی وسیاسی خود رقم زد گفت : روح حاکم بر فضای دهه فجر انقلاب اسلامی باید روح فرهنگی باشد چرا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است وباید با پیوست فرهنگی این انقلاب را زنده وپویا نگه داریم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت : در حقیقت امسال در دهه فجر این اداره  در حوزه فرهنگ ، هنر ورسانه دهه ای پر کار داشته که لازم میدانم از همه مجموعه ها تقدیر نمایم.

درخشان از همکاری و عنایت ستاد دهه فجر شهرستان، فرماندار و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان بهمئی به جهت مشارکت و همکاری در برنامه های فرهنگی وهنری دهه فجر امسال قدردانی کرد.

وی از کانونهای فرهنگی وهنری مساجد ، خبرنگاران ، هنرمندان وانجمن های فرهنگی وهنری تقدیر ویژه کرد: و گفت: از خدمات همه این مجموعه ها صمیمانه سپاسگذارم.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر بهمئی تصریح کرد: بدون شک با مدیریت، برنامه ریزی و پشتکار مجموعه همکاران اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این حرکت جهادی در حوزه فرهنگ وهنر در دهه فجر تحقق نمود که جا دارد از تک تک همکاران پرتلاش خودم تقدیر ویژه نمایم.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*