اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3731
تاریخ انتشار: 1393/11/25 17:53
در این آئین از فخرالدین هاشمی مدیر سابق فرودگاه یاسوج تجلیل شد.و علی محسنیان بعنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی گردید.

به گزارش عصر جهان، صبح امروز با حضور مسئولان ارشد فرودگاه‌های کشور، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، معاون عمرانی استاندار آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی فرودگاه یاسوج برگزار شد.

#نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در این آیین با اعلام اینکه کهگیلویه و بویراحمد با توسعه فرودگاهی در مسیر توسعه قرار می‌گیرد گفت : این استان همواره از گذشته در بن‌بست بوده و توسعه حمل و نقل هوایی در آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

در این آئین غلام محمد زارعی با اشاره به ظرفیتهای بالای استان در بحث گردشگری گفت: فرودگاه می تواند نقش مهمی در شکوفایی این ظرفیت داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بیان داشت: در عید فطر امسال تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر وارد استان شدند که دو برابر جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بود و نشان می‌دهد که باید در توسعه پروازها اقدام شود.

زارعی اظهار داشت: اکنون تعداد روزانه 120 نفر میانگین مسافر از این فرودگاه به تهران پرواز می‌کنند و معادل آن از شیراز به تهران پرواز دارند که نشان می‌دهد این فرودگاه باید توسعه یابد

#در ادامه فخرالدین هاشمی مدیر سابق فرودگاه یاسوج با افتخار از حضور سه سال و شش ماه خدمت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قبل از هرچیزی باید از همکاری خوب مسئولان و کارکنان فرودگاه که نهایت همکاری را داشته‌اند تشکر و قدردانی کنم.

وی گفت: در این فرودگاه تعداد 40 نفر همکار در قسمت‌های مختلف با ما همکاری می‌کنند که باید از نیروهای سپاه و هواشناسی و همچنین سایر همکاران به‌دلیل خدمات شبانه‌روزی قدردانی شود.
#رئیس جدید فرودگاه یاسوج هم یکی از اهداف جدید مدیریت جدید را جلوگیری از ساخت و سازهای غیره قانونی در اطراف فرودگاه دانست و گفت: فرودگاه یاسوج در حال حاضر به دلیل ساخت و سازهای غیره اصولی در اطراف خود نمی تواند پذیرای فرود هواپیماهای چند موتوره باشد که باید با برای این مشکل راهکاری جدید اتخاذ کرد.

#همچنین در این نشست از فخرالدین هاشمی در سمت رئیس فرودگاه یاسوج تجلیل شد.و علی محسنیان بعنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی گردید.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*