اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3732
تاریخ انتشار: 1393/11/26 00:02
ظهر جمعه صورت گرفت:
استاندار خوزستان در نشست خبری که امروز در استانداری داشته، در خصوص تجمع های اخیر دراعتراض به گردوغبار در مقابل ساختمان استانداری عنوان کرد: انتظار ما حتی از معترضین این است که با نگرش تخصصی انتقاد کند و باید گفت شعار هایی که در مورد خانم ابتکار داده می شود منطقی پشت آن وجود ندارد.

عصر جهان:برای دومین بار در چند روز گذشته، جمعی از شهروندان اهوازی بار دیگر در اعتراض به بی توجهی برخی مسئولان به پدیده گرد و خاک که این خطه از کشور را در برگرفته است ظهر امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. این تجمعی در فضایی آرام برگزار شد. در اثنای گردهمایی، مردم با تذکر به عده ای که قصد سمت دادن به تجمع داشتند، حاشیه را از مراسم دور کردند.

شایان ذکر است عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در نشست خبری که امروز در استانداری داشته، در خصوص تجمع های اخیر دراعتراض به گردوغبار در مقابل ساختمان استانداری عنوان کرد: انتظار ما حتی از معترضین این است که با نگرش تخصصی انتقاد کند و باید گفت شعار هایی که در مورد خانم ابتکار داده می شود منطقی پشت آن وجود ندارد.
استاندار خوزستان افزود: تجمع اگر دارای مجوز نبوده، مسئول نداشته و هدایت نشده باشد غیر قانونی است و اگر یک تشکل رسما مجوز نگیرد تبعات آن به عهده آنان است، جمعیت قابل ملاحظه ایی از معترضان از مردم هستند و ما از ابتدای  تجمع  8 مدیر کل را برای صحبت با آن ها فرستادیم اما به زودی این تجمع های غیر قانونی هدایت خواهند شد . البته اگر مردم حضور یابند قرار نیست با آن ها برخورد شود.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*