اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3733
تاریخ انتشار: 1393/11/26 00:52
ناصر سراج به مهرداد کرمی بازرس کل استان کهکیلویه و بویر احمد دستور داد تا موضوع محل هزینه‌ بودجه ساخت مصلی شهرستان گچساران را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

به گزارش عصرجهان، ناصر سراج به مهرداد کرمی بازرس کل استان کهکیلویه و بویر احمد دستور داد تا موضوع محل هزینه‌ بودجه ساخت مصلی شهرستان گچساران را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

گفتنی است، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران با اشاره به تکمیل نشدن مصلی این شهر، از سازمان بازرسی خواسته بود تا به این موضوع ورود کند.

پناهی گفت: سال گذشته بودجه این مصلی یک میلیارد تومان بوده و امسال نیز 900 میلیون، با نگاهی به اطراف این مصلی با وجود اسکلت ناقص باید پرسید این پول در کجا مصرف شده است.

وی بیان کرد: آیا یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان به نام مصلی جمع کردن و در جای دیگر خرج کردن کار درستی است؟ مصلی زیر نظر امام جمعه نبوده و تنها غم و اندوه آن به امام جمعه ارتباط دارد.

پناهی با بیان اینکه ساخت مصلی در دست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در جلسه چهار ماه گذشته در دفتر امام جمعه گچساران، مدیرکل راه و شهرسازی اعتراف کرد که ما از بودجه مصلی پول کارگران فلان جای خود را پرداخت می‌کنیم، این چه حرفی است؟

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از این امر گفت: آقایان سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری چرا ورود نمی‌کنید تا بودجه مصلی در جاهای دیگر خرج نشود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*