اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3738
تاریخ انتشار: 1393/11/26 08:58
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشی از مناطق این استان تحت تأثیر ریزگردها قرار گرفته، گفت: راهکار استانی برای مقابله با ریزگردها در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

عصرجهان:سید موسی خادمی در خصوص وضعیت ریزگردها و مشکلاتی که در کشور و استان ایجاد کرده است، اظهار کرد: بخشی از مناطق جنوبی کشور به دلایل مختلف تحت تأثیر ریزگردها قرار گرفته که امیدواریم در یک برنامه زمان‌بندی شده در سال‌های آینده این مشکل در کل کشور برطرف شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ورود ریزگردها به مناطق جنوبی کشور، بخشی از استان هم تحت تأثیر این ریزگردها قرار گرفته است، افزود: در شهرستان‌هایی همانند بهمئی، کهگیلویه و بخشی از مناطق دیگر همچون گچساران شاهد این ریزگردها هستیم.

خادمی گفت: در خصوص موضوع ریزگردها هیچ گونه راه‌حل استانی برای مقابله با آن وجود ندارد چرا که منشأ آن بیرونی و خارج از استان بوده و به همین دلیل تنها راهکاری که اکنون وجود دارد توصیه به مردم است که در این برهه مراقب سلامتی خود باشند و در مواقع غیر ضرور از منازل خارج نشوند و یا اینکه از ماسک استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عزم دولت برای رفع این مشکل در یک برنامه زمان‌بندی شده اشاره کرد و گفت: دولت کنونی عزم جدی دارد که با اختصاص بودجه مناسب برای سال‌ آینده به مقابله با این پدیده برود البته در این میان همه باید دولت را برای موفقیت در این راه کمک کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*