اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3765
تاریخ انتشار: 1393/11/28 18:37
اسفندیار اباب دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بهمئی:
جلسه ستاد نوروزی و گردشگری در بهمئی در هفته‌های اخیر تشکیل شده و رؤسای کمیته‌ها مشخص و برای آنها حکم صادر و شرح وظایف آنها نیز ابلاغ شده و مقرر شد کمیته‌ها تشکیل شوند و جلسات خود را در این زمینه برگزار کنند و مصوبات جلسات را به حوزه فرمانداری و دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

به گزارش عصرجهان از بهمئی،امروز عصر جلسه شورای اداری بهمئی به ریاست فرماندار با محوریت ستاد تسهیلا نوروزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه اسفندیار اباب مدیر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به آخرین وضعیت بخش گردشگری و آمادگی ستاد  تسهیلات سفرهای نوروزی در بهمئی پرداخت و اظهار داشت: جلسه ستاد نوروزی و گردشگری در بهمئی در هفته‌های اخیر تشکیل شده و رؤسای کمیته‌ها مشخص و برای آنها حکم صادر و شرح وظایف آنها نیز ابلاغ شده و مقرر شد کمیته‌ها تشکیل شوند و جلسات خود را در این زمینه برگزار کنند و مصوبات جلسات را به حوزه فرمانداری و دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

اباب ادامه داد: در ورودی شهر لیکک 2 چادر اطلاع‌رسانی و توزیع بروشور و نقشه مناطق گردشگری و یکی نیز جهت معرفی صنایع دستی شهرستان بر پا خواهد کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهمئی افزود: نبود آب از مشکلات اساسی اردوگاه تنگ ماغر بود که امسال از طریق چشمه جیوه آب اردوگاه تامین شد. همچنین روشنائی سرویس بهداشتی برقرار گردید.

وی ادامه داد: در اردوگاه  تنگ سولک نیز امکانات جزئی فراهم  شده و سرویس‌های بهداشتی آن نیز در حال احداث است که به زودی به پایان خواهند رسید، همچنین در منطقه گردش پذیر دریاچه آب الوان نیز حدود 30 آلاچیق زده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهمئی، یکی از دغدغه‌های اصلی در این زمینه را بحث نگهداری اردوگاه‌ها دانست و افزود: طبق قانون باید به بخش خصوصی واگذار شود اما  این بخش در بهمئی فعال نیست، لذا باید در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/11/28 19:10
  +0

  -0
پاسخ
اقای جهان تاب مدتی خودت رئیس بودی. انگار الان خبرنگار اباب شدی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*