اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3792
تاریخ انتشار: 1393/12/01 20:10
در حالی که کمتر از یک سال از تخریب دیوار دانشگاه شهید چمران توسط فردی که مدعی زمین های آن بود می گذرد، بار دیگر بخشی از دیوار کوی استادان مورد تعرض قرار گرفت .

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران، عصر روز گذشته حدود 1000 متر از دیوار کوی استادان توسط شخصی با داشتن حکم قضایی تخریب شد .
گفتنی است تعرض به اراضی دانشگاه در 28 اسفند سال گذشته نیز اتفاق افتاد که در پی آن 200 متر از دیوار زمین های منطقه کوی استادان و خوابگاه تخریب شد
.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در همین ارتباط به فارس گفت: اعضای هیئت علمی به خاطر قول‌هایی که مسئولان دادند به صورت موقت محل تجمع را ترک کردند و اگر اعتراض آنها در خصوص لزوم رسیدگی به عواملی که سبب هتک حرمت محیط دانشگاه است به نتیجه نرسد، پیامدهای نامشخص و غیرقابل انتظاری را در پی خواهد داشت و ممکن است سبب تعطیلی کلاس‌ها و تجمع اساتید و دانشجویان و مراجعه حضوری و دسته جمعی به دفتر امام جمعه، استانداری و مسئولان استانی شود.

محمد رعایایی اردکانی افزود: روز گذشته با تعرض سال 93 به دانشگاه شهید چمران اهواز مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: شخص معلوم‌الحالی که تخصص و تبحر در زمین‌خواری دارد به دیوار کوی دانشگاه شهید چمران‌ تعرض کرد و با حکم دادگاه این دیوار را تخریب کرد.
سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این شخص بنگاه‌دار بوده که در مرده‌خواری و زمین‌خواری سابقه‌دار است و این دومین بار بوده که دیوار دانشگاه را خراب می‌کند و موقعی هم این کار را انجام می‌دهد که روزهای ‌بعد تعطیل باشد و به مسئولان استانی و مسئولان قوه قضاییه و شهردار دسترسی نداشته باشیم.

رعایایی اردکانی ادامه داد: همین شخص در 28 اسفندماه سال گذشته دیوار خوابگاه و کوی استادان را تخریب کرد و  در روز چهارشنبه 29 اسفندماه 93 نیز بعد از ساعت اداری و بدون اطلاع قبلی با بولدوزر و تعدادی از افراد همدست خودش که در این کار تبحر دارند، در نیم ساعت، حدود 60، 70 متر از دیوار کوی دانشگاه را تخریب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین این فرد با خود کانسکی نیز آورده بود و این کانکس را به همراه تعدادی از افراد همدست خود در محل مستقر کرد.



کانال تلگرام عصر جهان


کوی
|
Iran
|
1394/05/14 16:16
  +0

  -0
پاسخ
عزیز اگر میگید با دستور قضایی اومده که دیگه سر و صدا ندتره..حتما چیزی هست که طرف جرات کرده به دانشگاه به این عظمت تعرض کنه.اخه زمین خواری یا مرده خواری رو شما تعیین و تصدیق میکنید یا دادگاه؟؟؟ دانشگاه از بزرگترین محلهای بی قانونیه در رده های مختلفش..

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*