اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3794
تاریخ انتشار: 1393/12/01 22:24
استقلال خوزستان 1 - ملوان 3 -تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست برابر سایپا البرز از قافله صدرنشیان لیگ برتر باشگاه های کشور عقب ماند-تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در مقابل تراکتورسازی تبریز در مکان سیزدهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

استقلال خوزستان 1 - ملوان 3، فیروزِ پیروز

این بازی که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود و شاید پله فرار آنها از قعر جدول محسوب می شد با برتری انزلی چی ها در جنوب کشور همراه شد و سومین پیروزی پیاپی آنها با فیروز کریمی، قوی سپید را به یکی از قدرت های این روزهای لیگ برتر تبدیل کرده است. این بازی با حملات انزلی چی ها آغاز شد و در نهایت به زدن دو گل برای آنها انجامید، در ادامه حملات ملوانی ها فروکش نکرد و آنها یک ضربه پنالتی هم به دست آوردند اما آن را از دست دادند، پس از آن خوزستانی ها کمی رو به جلو حرکت کردند و توانستند تا پایان نیمه اول اختلاف را به یک گل برسانند، اما در نیمه دوم بازی با برتری استقلالی ها آغاز شد و مشخص بود که ملوانی ها چشم به ضدحملات دارند. بازی به همین ترتیب پیش رفت و حملات زیادی در این نیمه روی دروازه دو تیم علی الخصوص ملوان مهیا شد اما در نهایت بازهم این ملوانی ها بودند که توانستند روی یک حرکت تمرین شده به گل سوم برسند. حرکات ترکیبی پژمان نوری، محسن یوسفی و در نهایت فرزاد حاتمی در بازی تیم ملوان بسیار به چشم می آمد. با این پیروزی ملوانی ها تا حدودی خود را از محوطه خطر بالا کشیدند و با 21 امتیاز در رده 11 جدول جا خوش کردند. در طرف دیگر استقلالی های خوزستان با همان 19 امتیازی که داشتند در رده 13 باقی ماندند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در مقابل تراکتورسازی تبریز در مکان سیزدهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان و با قضاوت محسن ترکی و با کمک های مهدی الوندی و اسد انتظاری برگزار شد.
دو تیم در حالی وارد میدان شدند که نفت مسجدسلیمان برای فرار از سقوط و تراکتورسازی به منظور رسیدن به صدرجدول نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند.
در دقیقه یازدهم، فردین عابدینی مدافع جناح راست تراکتورسازی در محوطه جریمه تیم خود رضا درویشی را با خطا متوقف کرد تا محسن ترکی نقطه پنالتی را نشان دهد.
این ضربه پنالتی توسط حمید بوحمدان به گل نخست بازی تبدیل شد اما در دقیقه 32سامان نریمان جهان هافبک جوان و خوش تکنیک تراکتورسازی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز تلاش وافری انجام دادند تا در دقیقه 83 لوسیانو ادینیو با هوشیاری گل دوم و برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند. این چهاردهمین گل ادینیو در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور بود.
تیم نفت با این شکست با همان 19 امتیاز درمکان سیزدهم جدول باقی ماند .

تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست برابر سایپا البرز از قافله صدرنشیان لیگ برتر باشگاه های کشور عقب ماند.

تیم های سایپا البرز و فولادخوزستان عصر امروز (پنجشنبه) در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که در پایان سایپا به پیروزی 3 بر یک دست یافت.
در این دیدار روزبه شاه علی دوست، حامد شیری و محسن ارزانی برای سایپا گلزنی کرد و آلویز نانگ تنها گلزن فولاد خوزستان بود.
شاگردان مجیدی جلالی با کسب این پیروزی ارزشمند با 30 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند و فولادخوزستان نیز با 37 امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد.
یداله جهانبازی قضاوت این دیدار را با کمک های محمدرضا منصوری و علی اکبر عظیم پور برعهده داشت.
مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی روش با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج، تلاش بازیکنان دو تیم را زیر نظر داشت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*