اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3822
تاریخ انتشار: 1393/12/03 01:24
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل اکیپ ویژه کارآگاهان برای پی‌گیری پرونده قتل دختر جوان در یاسوج خبر داد.

عصرجهان:سردار غلامعباس غلامزاده  فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحم، د با بیان این که پرونده قتل دختر جوان در شهر یاسوج به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار کرد: از نخستین لحظات دریافت این گزارش پی‌گیری‌های پلیسی و اقدامات لازم انجام شد.

وی گفت: تیمی ویژه از کارآگاهان با همکاری مقام قضایی اکنون در حال پی‌گیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه هستند.

سردار غلامزاده ادامه داد: هنوز معلوم نیست دلیل این جنایت چه بوده که بخواهیم هشدارهای لازم را بدهیم لذا پس از حصول نتیجه و ریشه‌یابی و علل این قتل متناسب با علل و دلایل، هشدارهای لازم پلیسی داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز صبح جلسه ویژه‌ای با کارآگاهان و دست‌اندرکاران پی‌گیری این پرونده داشتم و دستورات لازم برای اقدام مقتضی صادر شد.

آخرین خبر
" سردار غلامعباس غلامزاده " یکشنبه شب افزود: با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان مجرب نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی از مظنونان قتل " عاطفه صالحی مقدم " شناسایی و موردبازجویی قرار گرفته اند.

وی با تاکید براینکه حضور مظنونان و بازجویی از آنها بمعنای " مجرم " بودن آنان نیست ، اظهارداشت: به مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد قول می دهیم که تیم های پلیسی از هیچ کوششی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این قتل فجیع دریغ نکرده و نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مظنونان شناسایی شده با همکاری دستگاه قضایی مورد بازجویی قرار گرفته و می گیرند و موضوع قتل این دانش آموز بشدت از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان تحت پیگیری بوده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم با همکاری مردم و این دستگاه به نتیجه نهایی برسیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*