اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3823
تاریخ انتشار: 1393/12/03 07:55
بخشدار سرفاریاب:
غلامحسن آتش‌سودا امروز از دستگیری 5 حفار غیرمجاز در بخش سرفاریاب از توابع چرام خبر داد.

عصرجهان:رئیس شورای اداری سرفاریاب عنوان نمود: پنج نفر افراد که از استان‌ کهگیلویه و بویراحمد بودند، برای حفاری غیرمجاز در روستای بیدانجیر بخش سرفاریاب برای کشف گنج و عتیقه اقدام کردند که ناکام مانده و با اقدامات به موقع کلانتری سرفاریاب دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: شب گذشته راس ساعت 18 در پی تماس تلفنی تعدادی از اهالی منطقه بیدانجیر به بخشداری سرفاریاب، مبنی بر کاوشگری افراد مشکوک در این منطقه، حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

بخشدار سرفاریاب اضافه کرد: طبق مشاهدات اهالی روستای بیدانجیر، تعداد پنج نفر با یک خودروی سمند و با در دست داشتن یک دستگاه پیشرفته گنج‌یاب در حال پرسه زدن در منطقه مذکور بودند که نظر اهالی را به خود جذب کرده  و بلافاصله موضوع را به بخشداری اعلام کردند.

آتش‌سودا با بیان اینکه ضمن هماهنگی با رئیس پاسگاه سرفاریاب، نیروهای انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، عنوان داشت: ماموران نیروی انتظامی ضمن دستگیری پنج نفر حفار غیرمجاز و توقیف دستگاه گنج‌یاب و همچنین توقیف خودرو سمن، آنها را به مقامات قضایی تحویل دادند.

رئیس شورای اداری سرفاریاب با اشاره به این مطلب که پرونده این افراد سودجو در مراجع قضایی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز نیروی انتظامی سرفاریاب در حال گشت‌زنی در تنگ پیرزال، گروه دیگری را با همراه داشتن وسایل حفاری همچون بیل، کلنگ و اهرم دستگیر کرده و تحویل مقامات ذیربط دادند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*