اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3870
تاریخ انتشار: 1393/12/08 23:16
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان:
کاوه جاسب در حاشیه سفرنامه سلامت و امید در شهرستان رامهرمز استان خوزستان افزود: سرطان ریه، معده و خون از شایع ترین سرطان ها در این استان هستند.

عصرجهان: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان، از افزایش ۵۰۰ درصدی سرطان از سال ۷۵ تا ۹۱ در این استان خبر داد و گفت: سرطان یکی از بحران های عظیم کشور است.
کاوه جاسب در حاشیه سفرنامه سلامت و امید در شهرستان رامهرمز استان خوزستان افزود: سرطان ریه، معده و خون از شایع ترین سرطان ها در این استان هستند.
وی از همکاری هلال احمر این استان با دانشگاه جندی شاپور بمنظور ساخت مرکز درمانی و پژوهشی برای بیماران سرطانی خبر داد و گفت: زمینی به مساحت ۲۷ هکتار بمنظور ساخت این مرکز در نظر گرفته شده است.



+ جدول فوق میزان مراجعان جدید بیمارستان «شفا»ی اهواز از سال 72 تا 91 را نشان می دهد. لازم به ذکر است بیمارستان «شفا» تنها مرکز درمان تخصصی سرطان در اهواز است. تقریبا تمام کودکان و بیش از 90 درصد بزرگسالان مبتلا به سرطان در خوزستان برای درمان به بیمارستان شفا مراجعه می کنند.



کانال تلگرام عصر جهان


علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/09 18:23
  +0

  -1
پاسخ
میشه بفرمایین این آمارو از کجا آوردن تنها مرجع رسمی چنین آماری دانشگاه علوم پزشکیه که تو اهواز هم جندی شاپوره نه شهید چمران ضمنا نمودار باید نسبت به کل جمعیت سنجیده بشه ممکنه یکی از دلایل کم بودن در گذشته کم بودن جمعیت بوده پس میبایست میزان بروز را حساب کنند که از تقسیم موارد جدید بر کل جمعیت خوزستان حساب میشه عامل دیگه که افزایش را نشان میده هم جواری استانهای ایلام و کهگیلویه با خوزستان میتونه میباشه در کل رو به افزایش هست اما این افزایش موارد جدید میتونه خیلی اغراق آمیز باشه
پاسخ ها
lمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/09 23:37
  +1

  -0
منبع امار به استناد میزان مراجعان جدید بیمارستان «شفا»ی اهواز از سال 72 تا 91،بیمارستان «شفا» تنها مرکز درمان تخصصی سرطان در اهواز است.که جزئی از دانشگاه علوم پزشکی است. بعد افراد مستقل از دانشگاه هم می توانند تحقیق نمایند چون بعضا موسسات دولتی در گزارش امار دقیق ملاحظه کاری می نمایند
وحید
|
Iran
|
1397/10/15 22:48
  +0

  -0
پاسخ
کی میخوایم بیدار بشیم وقتی یکی از عزیزامون سرطان بگیره، با این وضع استفاده از سموم کشاورزی و روغنهای تراریخته اگر غیر ازین بود باید تعجب میکردید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*