اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3873
تاریخ انتشار: 1393/12/08 23:55
حسادت زنانه به انتشار عکس‌های غیراخلاقی دخترجوان منجر شد-مرگ 2 کشاورز در چادر-برخورد بلدوزر با مین-

عصرجهان:مروری بر حوادث گزارش شده در رسانه های روز شنبه ایران (منابع بسته خبری:سایت های خبری- مطبوعات)
حسادت زنانه به انتشار عکس‌های غیراخلاقی دخترجوان منجر شد
به گزارش تسنیم؛ رئیس پلیس فتای پایتخت اظهار داشت: چندی پیش زن جوان 31 ساله‌ای به نام سارا با مراجعه به مأموران پلیس فتای پایتخت، از انتشار عکس‌های خصوصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی خبر داد.
سرهنگ محمدمهدی کاکوان ادامه داد: این زن جوان در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد: من در یک شرکت گردشگری که در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت می‌کند اشتغال دارم، از این رو برای تعامل بیشتر با همکاران دیگرم عضو گروهی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی و در زمینه گردشگری و توریستی فعالیت داشت شدم؛ پس از مدتی که از عضویت من در این گروه گذشت، ناگهان متوجه شدم که عکس‌های خصوصی من به حالتی زننده و غیراخلاقی، در این شبکه اجتماعی و این گروه منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.
وی با بیان اینکه زن جوان اصرار داشت که برخی از این عکس‌های غیراخلاقی جعلی هستند، افزود: پس از بررسی‌های اولیه، مأموران با وارسی مطالب به اشتراک گذاشته در این گروه که در یک شبکه اجتماعی موبایلی راه‌اندازی شده بود، متوجه صحت گفته‌های زن جوان شدند و دریافتند که برخی از عکس‌های منتشر شده جعلی است و با دستکاری‌های فنی، توسط یک فرد حرفه‌ای ساخته شده است.وی ادامه داد: در ادامه اقدامات مهندسی و کارشناسانه پلیس فتای تهران بزرگ، مأموران توانستند رد یک دختر جوان 27 ساله به نام «نازنین» را در این پرونده کشف کنند و در بررسی‌های بیشتر و با استفاده از مهندسی معکوس، موفق به شناسایی وی به عنوان عامل انتشار این عکس‌های غیراخلاقی و جعلی شدند.
کاکوان با اشاره به اینکه مأموران پلیس پس از اطمینان از انتشار عکس‌های غیراخلاقی سارا توسط نازنین به سرعت وی را دستگیر کردند و نازنین هم که به شدت از این اتفاق شوکه بود در بازجویی‌های خود به مأموران ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم اظهار داشت: «من و سارا در یک شرکت توریستی و گردشگری با یکدیگر همکار بودیم و در زمینه کاری، رقابت‌ شدیدی با یکدیگر داشتیم؛ از این رو زمانی که در این شبکه اجتماعی موبایلی، هم گروه شدیم توانستم با ترفندی خاص، عکس‌های خصوصی وی را که در اختیار داشتم با دستکاری‌های کامپیوتری به تصاویر غیراخلاقی تبدیل کنم؛ لذا این عکس‌ها را فقط به عنوان یک «شوخی» در این شبکه موبایلی و این گروه خاص، منتشر کردم».
رئیس پلیس فتای پایتخت با تأکید بر اینکه دختر 27 ساله دستگیر شده، به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است، با هشدار به جوانان و خانواده‌ها درخصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی موبایلی خاطر نشان کرد: در وهله اول و پیش از عضویت در هر گروه و شبکه‌ای در دنیای مجازی باید به این سوال پاسخ داد «آیا عضویت در این شبکه‌ها و گروه، ضروری است یا خیر؟ و این عضویت چه ضرورتی دارد؟»  لذا در صورت ضروری بودن عضویت، باید هشیار بود که چه نوع مطالب و اطلاعاتی را در این گروه‌ها منتشر می‌کنید.
مرگ 2 کشاورز در چادر
مشهد- باشگاه خبرنگاران: 2 مرد کشاورز 41 و 28 ساله درگزی که بر روی زمین‌های کشاورزی کار می‌کردند دقایقی برای استراحت به داخل چادر مسافرتی رفتند.این 2 کشاورز که برای گرم کردن خود از زغال استفاده کرده بودند به خواب رفتند و بر اثر انتشار گاز منوکسید کربن ناشی از سوخت زغال‌ها هر دو آنها در خواب دچار مسمومیت شده و جان باختند.اجساد کشته‌شدگان به پزشکی قانونی منتقل شد.
واژگونی خودرو 2 کشته داد
مهاباد- ایرنا: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور سردشت- پیرانشهر 2نفر کشته و 3 نفر نیز زخمی شدند.این حادثه بامداد روز پنجشنبه در کیلومتر 13 محور سردشت- پیرانشهر رخ داد و در آن، یک دستگاه خودرو سواری پژو که از پیرانشهر عازم سردشت بود، واژگون شد.در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو در دم کشته شد و 4 نفر دیگر به بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت انتقال یافتند که یکی دیگر از سرنشینان این خودرو نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد.کارشناسان پلیس راه سردشت عدم توجه به جلو راننده و انحراف آن از جاده را دلیل اصلی واژگونی خودرو اعلام کردند.
زورگیر عصبانی 2 دختر را مورد ضرب و شتم قرار داد/ جزییات عملیات پلیس تهران در خیابان میرداماد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 دوم اسفند ماه در پی تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر حضور سارق زورگیر در خیابان آفریقا تقاطع خیابان میرداماد بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری گاندی به محل اعزام شدند.

هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند، دو خانم جوان به نام "نازنین" و "نسترن" در حالی که نگران به نظر می رسیدند به ماموران اعلام داشتند که در حال قدم زدن بودند که ناگهان یک پسر شرور به طرف آنان حمله ور شده و قصد ربودن کیف و گوشی‌شان را داشته که وقتی با مقاومت آنان روبرو شده،‌ دختران را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داده است.
به دنبال اظهارات دختران جوان که از ناحیه صورت دچار جراحت سطحی شده بودند، ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم که جوانی لاغر اندام، قد بلند و حدود 25 ساله بود، موضوع را به تمامی واحد ‌های گشتی اعلام کردند و طرح مهار را به اجرا گذاشتند.
عملیات پلیسی در خیابان میرداماد ادامه یافت تا اینکه در کمتر یک ساعت یکی از واحد‌های گشتی حین گشت زنی در حوالی میدان محسنی فردی را با مشخصات ذکر شده مشاهده می‌کند و ماموران به دلیل اینکه احتمال می‌دادند وی همان سارق زورگیر باشد، جهت دستگیری وی وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر کردند.
پسر شرور پس از انتقال به کلانتری، مورد شناسایی از سوی دختران جوان قرار گرفت و سپس به زورگیری و ضرب و شتم دو دختر اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم کیف و گوشی‌های گران قیمت دختران را زورگیری کنم که با مقاومت آنان روبرو شدم و از شدت عصبانیت آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از رسیدن ماموران متواری شدم.
سرهنگ حسنوند رئیس کلانتری 103 گاندی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

پیر دزدان به همراه دختران خلافکارش دستگیر شد/ شهر مهاجران آخرین ایستگاه خانواده تبهکار
سارق سابقه‌داری که با همدستی همسر و دو دختر جوانش نقشه سرقت از منازل شهر مهاجران شهرستان شازند استان مرکزی را برنامه‌ریزی می‌کرد در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر و به ۲۶ فقره سرقت معترف شد.
پیر دزدان به همراه دختران خلافکارش دستگیر شد/ شهر مهاجران آخرین ایستگاه خانواده تبهکارسرهنگ احمدرضا چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در تابستان امسال کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در بررسی پرونده‌های سرقت متوجه شدند که مدتی است در کلانتری‌های شهرستان پرونده‌هایی تحت رسیدگی است که شیوه سرقت در آنان به یک شکل می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این سرقت‌ها از زمستان سال گذشته شروع‌ شده و با آغاز تابستان، گزارش‌های سرقت‌ها افزایش پیدا کرده است و بیشترین موارد سرقت مربوط به شهر مهاجران می‌باشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضائی تحقیقات کارآگاهان برای بررسی تخصصی سرقت‌ها آغاز شد و با شروع اقدامات تخصصی، کارآگاهان رد پای سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید را در سرقت‌ها شناسایی کردند.
حضور مشکوک 3 خانم در محدوده سرقت‌ها
سرهنگ چگنی تصریح کرد: در تحقیق از شاکیان پرونده و در اظهارات اهالی محل‌های وقوع سرقت معلوم شد، ساعاتی قبل از وقوع سرقت‌ها، 3 خانم‌ در حوالی مجتمع‌ها و منازل مسکونی حضور داشته‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: با اطلاعات به دست آمده، شناسایی این افراد در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت تا اینکه در روز بیست و نهم بهمن‌ماه، مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان خودروی سواری پرایدی را که با مشخصات سرنشینان مطابقت داشت در سطح شهر مشاهده می‌کنند.
وی ادامه داد: زمانی که مأموران انتظامی قصد داشتند خودرو را متوقف کنند راننده بدون توجه به ایست مأموران، از محل متواری می‌شود که با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، زمانی که خودرو در یک کوچه متوقف می‌شود و سرنشینان وارد یک خانه مسکونی می‌شوند، عملیات دستگیری آنان آغاز می‌شود.
دستگیری اعضای خانواده در عملیات پلیس
سرهنگ چگنی با اشاره به عملیات دستگیری اعضای این خانواده گفت: در این عملیات مأموران با هماهنگی قضائی وارد منزل مورد نظر شدند و پدر خانواده به اتفاق همسر و دو دختر جوانش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند و اموال مسروقه‌ شامل انواع لوازم خانگی، سرویس‌های طلا، دسته چک، وسایل و قطعات خودرو و... از آنجا کشف شد.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که خودروی پرایدی که این افراد استفاده می‌کردند چندی قبل از اراک سرقت شده و بررسی سوابق اعضای خانواده نیز حاکی از آن بود که این افراد از سارقان سابقه‌داری هستند که چند ماهی است از استانی دیگر به شهر مهاجران کوچ کرده‌اند و با حضور در این شهر سرقت‌های خود را شروع کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به اعترافات متهمان گفت: تحقیقات از متهمان نشان داد که اهالی این خانواده در استانی دیگر به علت ارتکاب سرقت مدتی در زندان به سر می‌برده‌اند که با وجود شناسایی شدن در آن استان، ابتدا پدر خانواده در زمستان گذشته به مهاجران سفر می‌کند و بعد از چند ماه دیگر اعضای خانواده نیز به وی ملحق می‌شوند.
وی افزود: ‌در این مدت اعضای این خانواده، ‌در طول روز خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی و در طول شب اقدام به سرقت از مکان‌های مورد نظر خود می‌کردند.
سرهنگ چگنی خاطر نشان کرد: ‌ اکنون اعضای خانواده به ۲۶ فقره انواع سرقت که ۲۴ فقره آن در شهر مهاجران و دو مورد نیز در شهر اراک بوده است، اعتراف کرده‌اند.
سرکسیه کردن خانم‌ها مثل آب خوردن/ فروش گچ بجای دارو
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ماهواره به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین وسایل ارتباط جمعی، اثرات کوتاه مدت و دراز مدتی كه همیشه دارای اهمیت بوده، داشته و با گذشت زمان و تغییرات اساسی در شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و جهان، هرروز به این ضرورت افزوده می شود.
همچنین اگر در گذشته فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی با جهت گیری و اهداف سیاسی خاص وجود داشت،اما در چند سال اخیر شبکه هایی با اهداف کاملا متفاوت بوجود آمده اند و در مدت زمان بسیار محدود مخاطبان بسیاری را در بین مردم را به خود اختصاص داده اند.
امروزه ماهواره با حملات تبلیغاتی کالاهای نامرغوب سلامت انسان در خطر انداخته است، تمام تبلیغات شبكه هاى ماهواره اى فارسى زبان، به صورت مداوم رصد مى شود واغلب داروهاى تقلبى را تبلیغ میکنند ، چند سالی است که بازار کالاهایی که از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، حسابی داغ شده است و در این میان کالاهای متفاوت با کاربری های گوناگون به دست مردم می رسد.
جالب است که گاهی تبلیغ های ماهواره با جملاتی چون درمان قطعی سفیدی مو، رفع چین و چروک، افزایش قد، درمان کامل لک صورت و بسیاری جملات مشابه و حتی نحوه نگارش و زیرنویس ها یا بیان گوینده و تصاویر ارائه شده از نتایج کاذب داروها، درمان و وسائل پزشکی آنقدر وسوسه انگیز میباشد که گاهی حتی مخاطبین سرسخت و منطقی را به چنان شوق و ذوقی میاورد که مجبور میشوند برای یکبار هم شده یکی از این تبلیغات را عملا بیازمایند تا از واقعیت موضوع مطلع شوند.
گفتنی است،  افرادی که  در دام شیادی افراد متقلب گرفتار می‌شوند و به صورت خودسرانه این داروهای تبلیغاتی را خریداری ومصرف میکنند دچار عوارضی نظیر نارسایی‌های قلبی، عروقی، چشمی ، اختلالات روانی و...میشوند،‌ چراکه پزشکان طی گزارشات متعدد اعلام کرده‌‌اند این دارو‌ها با مواد شیمایی و فرمول‌های خارج از علم نوشته شده، تهیه و تولید می‌شود و تنها در این دارو‌ها سود کلانی برای سودجویان پنهان شده است.

چند نفر ازخریداران ساده لوح ،این داروهای تقلبی ، شكایت‌هایی عنوان كرده‌اند و مدعی شده اند که وقتی با پرداخت مبالغی گزاف داروی مورد نیاز خود را دریافت كرده‌اند، متوجه شده‌اند برخلاف تبلیغات ارائه شده در شبكه‌های ماهواره‌ای، این داروها كارایی لازم را ندارد و تقلبی است.
بین این شاکیان زن جوانی که با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت خود را اینگونه اعلام کردکه  از كوتاهی قد رنج می‌بردم تا این كه با مشاهده تبلیغ داروی افزایش قد در یكی از شبكه‌های ماهواره‌ای، بدون لحظه‌ای تفكر و تحقیق، درباره صحت و سقم ادعاهای فروشنده و تصاویری كه از بلند شدن قد به نمایش درمی‌آمد، با شماره تلفنی كه زیر آگهی درج شده بود، تماس گرفتم، و سپس با پرداخت 250 هزار تومان  به پیک موتوری یك بسته قرص دراختیارم قرار گرفت،اما متوجه شدم به جای قرص مقداری گچ در بسته هست و زمانی كه بار دیگر با شماره فروشندگان داروهای تقلبی تماس گرفتم تا داروی فروخته شده را پس بگیرند، به من ناسزا گفته و تلفن را قطع كردند و در تماس‌های بعدی نیز به تلفن‌هایم پاسخ ندادند.
 در پی این شكایت و چندین فقره شكایت مشابه دیگر، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا در این خصوص اقدام قانونی انجام شود.
در آخر رئیس پلیس آگاهی تهران با هشدار به مردم، از آنها درخواست كرد به وعده‌های فریبنده افراد شیادی كه شبكه‌های ماهواره‌ای را وسیله‌ای برای كلاهبرداری خود قرار داده‌اند، توجه نكنند.
کشف 3 تن مواد مخدر در کرمان
 فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در رزمایش فجر که در جنوب این استان برگزار شد، 3 تن انواع موادمخدر را کشف و دهها سارق مسلح و زورگیر را دستگیر کنند.سرتیپ چناریان افزود: کشف تعدادی سلاح ممنوعه و غیرمجاز، دستگیری 3 زندانی فراری، 7 قاتل فراری، 35 عامل تیراندازی، دهها سارق مسلح زورگیر و 449 متهم تحت تعقیب دستگاههای قضایی و امنیتی از مهمترین دستاوردهای رزمایش فجر 93 بود.وی ادامه داد: در این رزمایش 7 دستگاه خودرو  و 50 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و بیش از 73 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
4 میلیون قرص پیش‌ساز شیشه در محموله ترانزیتی
بناب- خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی بناب از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 4 میلیون عدد قرص پیش‌ساز مواد مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد.سرهنگ سلطانی‌وش گفت:  ماموران در ورودی شهرستان تریلی شناسایی شده را متوقف و با مراقبت به مقر انتظامی انتقال دادند که در بررسی محموله آن 4 میلیون و 49 هزار و 500 عدد قرص پیش‌ساز شیشه، 185 دستگاه گوشی همراه و 6 هزار و 304 دستگاه اقلام ضدفرهنگی کشف شد. به گفته فرمانده نیروی انتظامی بناب، ارزش این مجموعه 20 میلیارد ریال برآورد شده است براساس این خبر تریلی مذکور توقیف و متهم دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شد.
شیشه در مخفیگاه قاچاقچی
سرویس شهرستانها: سرهنگ «علی جعفری‌نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی ماموران این فرماندهی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از توزیع‌کنندگان ماده مخدر شیشه شدند.سرهنگ جعفری‌نژاد افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی و هماهنگ وی را در مخفیگاهش دستگیر، و در در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقدار 4 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
توقیف 1100 کیلو ماده مخدر
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، در چند روز گذشته چند محموله مواد مخدر که از حوزه شرق و جنوب شرقی قصد ورود به استان را داشت توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر کشف شد.سرتیپ عبدالرضا آقاخانی با اشاره به کشف یک تن و 100 کیلو انواع مواد مخدر افزود: در این عملیات‌ها 9 نفر دستگیر و پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
بازداشت شرور با 606 کیلو ماده مخدر
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی رودبار گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دریافت یک گروه 3 نفره از قاچاقچیان مسلح با یک دستگاه خودرو وانت، محموله مواد مخدری را از شرق کشور بارگیری کرده و قصد آن را به مرکز کشور دارند.سرهنگ قزلباش افزود: ماموران انتظامی در یک عملیات منسجم مسیر تردد اشرار مسلح را شناسایی کرده و اقدامات لازم برای انهدام این باند و دستگیری اعضای آن را به مرحله اجرا گذاشتند.فرمانده انتظامی رودبار ادامه داد: پلیس ضمن کنترل خودروهای عبوری محور ایرانشهر- رودبار به خودرو مورد نظر دستور ایست داد که با تیر‌اندازی از سوی سرنشینان خودرو مواجه شد.وی تصریح کرد: ماموران انتظامی نیز با اشرافیت کامل به منطقه و آتش پر حجم متقابل، سوداگران مرگ را زمین‌گیر کرده و راننده خودرو را دستگیر کردند.این مقام انتظامی یادآورشد: در این عملیات و در بازرسی از خودرو اشرار، 2 قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات به همراه 60 کیسه مواد مخدر به وزن 606 کیلوگرم از نوع تریاک کشف شد.
برخورد بلدوزر با مین
قصر شیرین- ایرنا: یک دستگاه بولدوزر گروه مین زدایی روز چهارشنبه پس از برخورد و انفجار مین دچار خسارت شد و راننده آن با تشخیص موج گرفتگی تحت درمان قرار گرفت.معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین با تایید انفجار مین گفت: دستگاه بلدوزر متعلق به گروه مین‌زدایی هنگام خنثی‌سازی‌ مین‌های برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه شترمل نفت شهر از توابع قصرشیرین، با مین برخورد کرد.نعمت‌الله نازپرورده، افزود: این حادثه علاوه بر خسارت به بلدوزر باعث موج گرفتگی راننده آن شد.
کشف 3 میلیون ماده آتش‌زا در سلطانیه
زنجان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی سلطانیه گفت: ماموران مستقر در ورودی شهر به حرکات مشکوک راننده یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.سرهنگ مهدیخانی افزود: در بازرسی از داخل خودرو 3 میلیون و 427 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه، دو هزار و 330 ثوب انواع البسه و 12 جفت انواع کفش خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو مذکور دستگیر شد.
مبارزه با قاچاق اشیای عتیقه
بهار - کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان بهار،‌ گفت: 43 قطعه اشیا شامل 36 قطعه سکه، یک قبضه شمشیر، 2 عدد گیره سرفلزی با تزئین بز کوهی و چهار شی فلزی که به طرز ماهرانه‌ای داخل یک دستگاه خودرو پیکان جاسازی شده بود، با اقدام ماموران کلانتری 11 شهر بهار، هنگام تردد در داخل شهر کشف شد.سرهنگ باقری افزود: در این ارتباط 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*