اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3942
تاریخ انتشار: 1393/12/16 18:44
هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
این مسابقات هفته آینده روز شنبه 23 اسفند ماه پیگیری خواهد شد که طی آن، صنعت نفت آبادان به سیرجان می‌رود تا در مقابل گل گهر قرار گیرد، فولاد نوین در اهواز میزبان ایران جوان بوشهر است و استقلال اهواز در تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.

عصرجهان: هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن نمایندگان خوزستان در شهرهای آبادان، اهواز و قائمشهر به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل کار برای خوزستانی‌ها دو پیروزی و یک تساوی بود.

در همین چارچوب از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان، نفت آبادان به مصاف پاس همدان رفت که زردپوشان آبادانی موفق شدند میهمان خود را با تک گل رحیم زهیوی در دقیقه 32 از پیش روی بردارند.

در طول این دیدار نفتی‌ها نمایش ضعیفی را نسبت به بازی‌های گذشته از خود به اجرا گذاشتند اما در ‌‌نهایت موفق شدند این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارند.

آبادانی‌ها با این پیروزی 31 امتیازی شدند و با توجه به شکست تیم سیاه جامگان، و پشت سر گذاشتن پاس همدان در این دیدار، نفت با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم مشهدی به رده دوم جدول صعود کرد تا مترصد فرصت برای اشتباه صدرنشین 32 امتیازی بماند.

قضاوت این دیدار بر عهده قاسم واحدی بود و آقایان حسین رحیم‌پور و محمدرضا طالبی وی را در امر داور همراه کردند.

واحدی در این دیدار شش بار دست به جیب شد و طی آن، رحیم مهدی زهیوی، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی و علی عبدالله‌زاده از نفت آبادان و محمد محمودی و محمد زارع از پاس همدان را با کارت زرد خود جریمه کرد.

در اهواز نیز استقلال میزبان نفت و گاز گچساران بود که شاگردان حردانی باز هم موفق به کسب پیروزی نشدند.

این دیدار در پایان با حساب بدون گل مساوی به پایان رسید و آبی کهنه کار شهر اهواز با کسب یک امتیاز دیگر به رده هفتم جدول رده بندی مسابقات در گروه اول نزول پیدا کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود و آقایان علی دودانگه و امید افخمی وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند.
 فولاد نوین اهواز نیز دیگر نماینده استان خوزستان بود که در یک دیدار حساس در قائمشهر به مصاف نساجی رده دومی رفت که در پایان موفق شد میزبان خود را با حساب سه بر دو از پیش روی بردارد و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی مسابقات مستحکم کند و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، امیدوار‌تر از قبل به صعود نظاره کند.

این مسابقات هفته آینده روز شنبه 23 اسفند ماه پیگیری خواهد شد که طی آن، صنعت نفت آبادان به سیرجان می‌رود تا در مقابل گل گهر قرار گیرد، فولاد نوین در اهواز میزبان ایران جوان بوشهر است و استقلال اهواز در تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*