اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3951
تاریخ انتشار: 1393/12/17 18:58
فولاد با این تساوی در رده پنجم جدول ماند و پیکان نیز در رده ۱۲ قرار گرفت.

به گزارش عصر جهان به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران در هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در اهواز آغاز شد که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این بازی برعهده شاهین حاج بابایی بود. وی در نیمه اول به جی لوید ساموئل از پیکان و اسماعیل شریفات از فولاد کارت زرد نشان داد.

بنا به همین گزارش، دراگان اسکوچیچ عصر یکشنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر پیکان تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قصد دارم ابتدا در مورد مسئله داوری صحبت کنم. خطایی که روی مهرداد جماعتی بازیکن ما در محوطه جریمه رخ داد پنالتی بود ولی داور آن را نگرفت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت : به نظر من اگر این اتفاق برای تیم دیگری رخ می داد، داور آن را پنالتی می گرفت. امیدوارم در بازی های بعد خودمان گل بزنیم و منتظر داوران نباشیم که برای ما پنالتی بگیرند.

وی با اشاره به یک مورد عجیب در این بازی ادامه داد: برای من عجیب است که داور در این دیدار به ماتیاس چاگو بازیکن فولاد می گوید که «تو دو اخطاره هستی و مراقب خود باش». واقعا من خیلی خوشحال هستم که داوران در این بازی مراقب سه اخطاره شدن بازیکنان ما نیز هستند.

اسکوچیچ تصریح کرد: فولاد بازی را خیلی خوب شروع کرد ولی متاسفانه موقعیت های ما تبدیل به گل نمی شد. با آغاز نیمه دوم بازیکنان فولاد با تمام وجود و احساس خود بازی کردند تا گلی به ثمر برسانند که همین امر حتی به پیکان این فرصت را داد که روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان خود در این بازی رضایت کامل ندارم، عنوان کرد: واقعیت این است که بازیکنان ما خسته بودند و این خستگی به خوبی در نمایش آنها در درون زمین قابل مشاهده بود. متاسفانه در این فصل همیشه یک هافبک خود را به هر دلیلی در اختیار نداشتیم و امروز نیز ساسان انصاری در ترکیب ما حاضر نبود و در بازی بعدی نیز ماتیاس چاگو سه اخطاره است.

اسکوچیچ در خصوص اعتراض هواداران به عملکرد فولاد نیز گفت: هواداران واقعی ما مشاهده می کنند که کادرفنی و بازیکنان فولاد در حال تلاش کردن برای بهبود شرایط هستند. شاید در این میان عده کمی هم علیه ما شعار دادند که به هیچ عنوان نمی توان در خصوص شعار این عده کم، اظهار نظر کرد. ضمن اینکه شعارهای آنها را به حساب انتقاد و نه اعتراض می گذاریم.

از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، دیدار تیمهای فولادخوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. تیم فولادخوزستان با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و در مکان پنجم قرار گرفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*