اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3965
تاریخ انتشار: 1393/12/18 23:43
خودکشی پس از قتل همسر-شوهرم، با دختران زیادی ارتباط دارد-حرکت با چراغ خاموش ۶ قربانی گرفت-قربانی خشم همسر

عصرجهان:مروری بر حوادث گزارش شده در رسانه های روز سه شنبه ایران (منابع بسته خبری:سایت های خبری- مطبوعات)

شوهرم، با دختران زیادی ارتباط دارد
زن جوان که نمی‌توانست تحمل کند شوهرش با همکارهای دخترش در ارتباط باشد تصمیم به جدایی گرفت.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم در محیطی کار می‌کند که دختران جوان زیادی در آنجا هستند، او هر روز با همکارهای دخترش در ارتباط است و این دختر‌ها شب و روز و وقت و بی‌وقت با شوهرم تماس می‌گیرند.
زن جوان ادامه داد: هرچه به او می‌گویم که از کارش استعفا بدهد و به دنبال کار دیگری بگردد فایده‌ای ندارد و می‌گوید که کارش را دوست دارد و وقتی می‌گویم حداقل با همکارهای دخترت کمتر ارتباط برقرار کن و اجازه نده که آن‌ها مرتب با تو تماس بگیرند، باز هم می‌گوید نمی‌شود و همه تماس‌ها به کارش مربوط می‌شود.
وی افزود: آقای قاضی باور کنید از بس شوهرم را با دختران زیادی در ارتباط دیدم خسته شدم و در ‌‌‌نهایت تصمیم گرفتم که از شوهرم جدا شوم، دیگر نمی‌توانم این رفتار‌ها را تحمل کنم و شوهرم هم حاضر نیست به خاطر من ذره‌ای کوتاه بیاید.
بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود. ‎

خودکشی پس از قتل همسر/ اختلافات خانوادگی زن می‌انسال را به کام مرگ کشاند
ماموران پلیس آگاهی تنکابن مردی را به علت قتل همسرش شناسایی و دستگیر کردند.
خودکشی پس از قتل همسر/ اختلافات خانوادگی زن می‌انسال را به کام مذگ کشاندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ امام تنکابن در پی کسب خبری مبنی بر مرگ مشکوک زنی در منزلش واقع در خیابان فرهنگ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند زنی به نام «عظمت ـ ل» ۴۵ ساله در منزل مسکونی‌اش به حالت درازکش روی تخت در حالی‌که یک رشته طناب نازک دور گردنش بوده به قتل رسید.

موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند این زن به علت اختلافات خانوادگی و درگیری با شوهرش به قتل رسیده است.

قاتل این زن به نام «جمشید ـ د» ۴۸ ساله بوده که پس از ارتکاب جنایت با خوردن قرص قصد خودکشی داشت.

این فرد به سرعت به بیمارستانی در تنکابن منتقل شده و از مرگ نجات یافت.

هم‌اکنون موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

زلزله ۴/۳ ریشتری در بردسیر
تهران- ایرنا: زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریش‌تر یکشنبه شب «بردسیر» در استان کرمان را به لرزه درآورد.
مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زلزله را ساعت ۲۲ و ۱۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه در ۱۳ کیلومتری بردسیر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرد.
توفان شن در ریگان
کرمان- ایرنا: فرماندار ریگان گفت: توفان شن با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت تردد در راه‌های این شهرستان و زندگی مردم را مختل کرد.
امین باقری افزود: توفان شن کویرنشینان ریگان را خانه‌نشین و خسارت‌هایی را به مزارع گندم، جو، باغ‌ها و نخیلات این شهرستان وارد کرد.
وی ادامه داد: بیشترین خسارت توفان در مناطق هشتصد متری، ده رضا، ملک‌آباد و شیرآباد بوده که باعث مشکلاتی برای اهالی این مناطق شد.
باقری تصریح کرد: این توفان به جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در شهرستان ریگان و فضای سبز شهری نیز خسارت وارد کرد.
تصادف خونین در محور میانه-میاندوآب
تبریز- فارس: مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد یک خودرو سواری پژو با یک نیسان در محور میانه- می‌اندوآب، کیلومتر ۱۵، ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
حبیب حسینقلی‌زاده افزود: بر اثر این تصادف رخ به رخ ۴ نفر در دم جان باختند و ۲ تن از ۳ مصدوم نیز بعد از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.
حرکت با چراغ خاموش ۶ قربانی گرفت
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه استان یزد گفت: روز یکشنبه با اعلام خبر تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری «۴۰۵»، «پارس» و «ریو» در کیلومتر ۳۰ محور یزد به سمت انار بلافاصله عوامل پلیس راه، انتظامی به همراه یگان‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند. سرهنگ «احمد مظفری» افزود: با بررسی این حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ که حامل تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز بوده اقدام به حرکت در لاین مخالف جاده با چراغ خاموش و سرعت جنون‌آمیز کرده که به صورت «رخ به رخ» با دو دستگاه سواری پارس و ریو برخورد می‌کند. وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو ۴۰۵ به همراه ۴ تن دیگر از سرنشینان خودرو و همچنین یکی از سرنشینان سواری پارس به هویت «ه. م» ۱۶ ساله در دم فوت کرده و ۴ نفر از دیگر سرنشینان خودرو‌ها مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
تصادف در جاده مهاباد- می‌اندوآب
مهاباد- ایرنا: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در مسیر مهاباد- می‌اندوآب در آذربایجان‌غربی ۲ نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.
این حادثه روز دوشنبه در برخورد دو دستگاه وانت نیسان و پژو در ۷ کیلومتری جاده می‌اندوآب- مهاباد روی داد.
در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری پژو در اثر شدت جراحات، جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر مصدوم و به مراکز بیمارستانی مهاباد اعزام شدند. علت وقوع این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.
مرگ مادر و کودک تبریزی
تبریز- واحد مرکزی خبر: مادر و کودک تبریزی در اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان باختند. به گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی بر اثر این حادثه که یکشنبه شب در شهرک اندیشه تبریز رخ داد، مادر ۳۰ ساله و پسربچه ۶ ساله جان باختند. بنابر اعلام این مرکز علت حادثه نشت گاز مونواکسیدکربن از آبگرمکن بوده است.
کشته شدن ۳ شهروند بیگانه
یاسوج- فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویواحمد روز گذشته از کشته شدن ۳ تبعه افغان در تصادف خونبار محور یاسوج-سپیدان خبر داد. جلال پوران‌فرد گفت: ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید در این حادثه با یکدیگر برخورد داشتند که در اثر آن راننده و سرنشین پراید مجروح شدند و در خودرو دیگر که ۵ تبعه افغانستان و راننده ایرانی حضور داشتند، ۳ نفر از افغانی‌ها جان سپردند.
کشف ۳۲۰ کیلو حشیش توسط مرزداران
زاهدان- فارس: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل توانستند در یک عملیات موفقیت‌آمیز با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی نقشه شوم قاچاقچیان را برای انتقال موادمخدر به داخل کشور خنثی کنند.
سرتیپ حبیبی افزود: مرزداران گروهان مرزی هیرمند با اجرای کمین هدفمند توانستند ضمن درگیری مسلحانه، قاچاقچیان را محاصره و مجبور به عقب‌نشینی کنند. فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف و ضبط ۱۴۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در این عملیات ادامه داد: در عملیات دیگری مرزداران شمال سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی از دپوی موادمخدر در آن سوی دیوار مرزی آگاه شدند.
وی ادامه داد: حضور و واکنش به موقع مرزداران در منطقه موجب غافلگیری قاچاقچیان و کشف و ضبط ۱۸۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش شد.
برخورد پراید با گاردریل
مشهد- ایرنا: سرپرست ایستگاه ۹ شهدا سازمان آتش‌نشانی مشهد دیروز از برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل میانی جاده و مرگ کارگر شهری در جاده کمربندی خبر داد.
سیدمحمد رجایی افزود: این خودرو هنگام حرکت در مسیر پل غدیر به سمت جاده کمربندی به علت نامعلومی از مسیر منحرف و ضمن برخورد با گاردریل میانی جاده به کارگر فضای سبز که مشغول گل‌کاری بود، برخورد کرد. رجایی با اشاره به اینکه این کارگر در دم جان خود را از دست داد، افزود: راننده خودرو نیز بر اثر این برخورد مصدوم و روانه بیمارستان شد.
سرقت سنگ قبر بایزید بسطامی
شاهرود- ایرنا- بخشی از سنگ قبر بایزید بسطامی عارف قرن سوم هجری و از بزرگان تصوف در شهر بسطام شهرستان شاهرود از توابع استان سمنان به سرقت رفت. یک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود روز دوشنبه سرقت بخشی از سنگ قبر بایزید بسطامی را که در شهر بسطام و شمال آرامگاه امام‌زاده محمد (ع) واقع است، تأیید کرد.
گفته می‌شود این سرقت حدود ۱۰ روز قبل رخ داده است. وی اضافه کرد: شیشه محافظ سنگ قبر برای انجام مرمت برداشته شده بود.
سوختگی براثر انفجار ترقه
 برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان ساعت ۲۲ شب یکشنبه یک مورد انفجار مواد محترقه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان سمنان اعلام و بی‌درنگ گشت انتظامی به محل اعزام شد. در این گزارش آمده است، ۴ تن در حال ساخت مواد محترقه در زیرزمین خانه‌ای در شهرک اندیشه سمنان بودند که انفجار اتفاق افتاد.
یکی از این چهار نفر که جوانی ۱۹ ساله است براثر انفجار از ناحیه صورت و دست‌ها به شدت دچار سوختگی شد که از سوی مأموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. در این گزارش به کشف ۲۰ کیلوگرم مواد منفجره از محل انفجار اشاره شده و آمده است، فرد مصدوم با توجه به شدت سوختگی بلافاصله به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل شد.
۲۱ کیلو هروئین در اتاق خالی
 فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر این استان مطلع شدند تعدادی قاچاقچی مواد مخدر اقدام به انتقال یک محموله هروئین به یک باب اتاق واقع در دامنه یکی از روستاهای توابع شیراز کرده و قصد دارند در فرصت مناسبی آن را به شیراز انتقال و در اختیار عوامل توزیع کننده قرار دهند. سرتیپ احمد علی گودرزی افزود: مأموران پس از کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند اتاق مذکور خالی از سکنه است.
وی تصریح کرد: در بازرسی از محل مورد نظر ۲۱ کیلوگرم هروئین که درون کمد جاسازی شده بود، کشف شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
قربانی خشم همسر
ساری - فارس: در پی کسب خبری مبنی بر مرگ مشکوک زنی در منزلش واقع در خیابان فرهنگ تنکابن ماموران انتظامی به محل حادثه عزیمت کردند.
ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند زنی به نام «عظمت-ل» ۴۵ ساله در منزل مسکونی‌اش به حالت درازکش روی تخت در حالیکه یک رشته طناب نازک دور گردنش بوده به قتل رسیده است.
موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند این زن به علت اختلافات خانوادگی و درگیری با شوهرش کشته شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*