اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4003
تاریخ انتشار: 1393/12/24 00:03
فرماندار ماهشهر:
منصور قمر گفت: از سال جدید به هیچ عنوان مصلحت‌اندیشی نخواهیم کرد و عذر مدیران کم‌کار را خواهیم خواست. خبرگزاری فارس: اتمام حجت فرماندار ماهشهر با مسئولان کم‌کار این شهرستان

عصرجهان: منصور قمر عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در پارک ارم شهر چمران برگزار شد اظهار کرد: توسعه و پیشرفت شهرستان بندر ماهشهر نیازمند پیگیری‌های گستاخانه است که متأسفانه این موضوع از سوی برخی مسئولان و مدیران مورد بی‌توجهی قرار گرفته می‌شود.
وی افزود: کمیته‌ای را با عضویت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تشکیل داده‌ایم و از سال جدید اگر مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم و استفاده بهینه از امکانات موجود اقدامات جدی و عملی صورت ندهند به هیچ وجه مصلحت‌اندیشی نکرده و عذر آن‌ها را خواهیم خواست.
عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: در این راستا با هیچ مسئولی تعارف نداریم بنابراین مدیران باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان به کار ببرند و برای تحقق این مسئله دست از پیگیری‌های شبانه‌روزی برندارند.
قمر خاطرنشان کرد: جلسه بعدی شورای اداری در ابتدای سال جدید در یکی از روستاهای بخش مرکزی برگزار می‌شود و از هم‌اکنون باید برای این موضوع برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اتخاذ شود.منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*