اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4008
تاریخ انتشار: 1393/12/24 15:54
مدیر کل کتابخانه های عمومی:
در آخرین جلسه انجمن کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 مطرح شد جشنواره اهداء کتاب، اهداء دانایی در خرداد سال آینده برگزار می شود

به گزارش عصرجهان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضاء جلسه برگزار شد.
در ابتدایی این جلسه زینب قربانی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن تشریح عملکرد یکساله کتابخانه های عمومی استان از برگزاری جشنواره اهداء کتاب، اهداء دانایی در خرداد ماه سال آینده خبر داد و افزود: این جشنواره در چند استان کشور برگزار شد و با استقبال خوبی روبه رو شده است.
قربانی اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره اقشار مختلف و خانواده ها می توانند کتابهای مازاد خود را در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهند تا سایرین نیز از آنها استفاده کنند.
وی افزود: جشنواره فوق می تواند مشارکت فرهنگی مردم را در استان بالا ببرد و در واقع یک فرهنگ سازی در جهت روی آوردن مردم به مطالعه و کتابخوانی است.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز گفت: در این جشنواره دستگاههای استان به ویژه ادارات فرهنگی نظیر ارشاد، صدا و سیما ، آموزش و پرورش و هلال احمر نیز می توانند به کمک کتابخانه های عمومی بیایند و در این امر معنوی، فرهنگی سهیم باشند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*