اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4017
تاریخ انتشار: 1393/12/25 11:42
در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم کهنه کار فوتبال خوزستان باز هم فرصت سوزی کردند و فولاد نوین به اقتدار خود ادامه داد.

عصرجهان: هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته در حالی پیگیری شد که فرصت صدرنشینی در یک قدمی نفت آبادان قرار داشت و استقلال اهواز می‌توانست بازگشت دوباره‌ای به لیگ دسته اول داشته باشد.

در دیدارهای روز گذشته نفت آبادان با شکستی که در سیرجان متحمل شد نشان داد نمی‌توان این تیم را یک صعود کننده مطلق تلقی کرد و اگر این روند برای این تیم ادامه داشته باشد حداکثر امیدی را که می‌توان به این تیم بست حضور در مرحله پلی آف صعود به لیگ بر‌تر است.

این تیم در حالی روز گذشته از گل گهر سیرجان شکست خورد که می‌توانست با غلبه بر این تیم، از باخت صدرنشین ‌‌‌نهایت بهره را ببرد و صدرنشینی را به عنوان عیدی به هواداران خود تقدیم کند.

مشخصا موضوعی که سد موفقیت این تیم شده شیوه بازی این تیم است و تا سرمربی پرتغالی این تیم سعی در تغییر رویه این تیم نکند، قطعا نفتی‌ها راه به جایی نخواهند برد.

زردپوشان آبادانی که به شدت از نداشتن مهاجم رنج می‌برند، هر سه مهاجمی که این تیم در این فصل به خدمت گرفته از نا‌کار آمدی مفرط برخوردارند، حداقل کاری را که می‌توانند صورت دهند تغییر سبک بازی خود از سبک مدرسه فوتبالی، به شیوه فوتبال رو به جلو و نتیجه گرا است.

در هر صورت طلایی‌پوشان با باختی که روز گذشته کسب کردند کار خود را برای ادامه کار بسیار سخت کردند و انصافا امیدهای بسیاری را برای صعود مستقیم از دست دادند.

نفت با شکستی که روز گذشته متحمل شد، در دام سه تیم ۳۱ امیتازی گرفتار شد و رقابت تنگاتنگی را در صدر جدول رقم زد، در صدر جدول گروه دوم لیگ دسته اول با وجود چهار تیم ۳۱ امتیازی و دو تیم ۳۲ امتیازی معادلات تا حدودی بر هم خورده و باید منتظر ماند و مشاهده کرد در ادامه چه اتفاقی برای نماینده آبادان در لیگ دسته اول رخ خواهد داد.

استقلال اهواز دیگر نماینده استان خوزستان بود که روز گذشته باز در ادامه ناکامی‌های نیم فصل دوم خود باز هم یک شکست رابه کارنامه خود افزود و کار را برای فریدون حردانی سخت‌تر از گذشته کرد.

تغییر کادر فنی در این تیم بسیار محسوس جلوه می‌داد، حالا نیز با از دست دادن چند بازیکن دیگر در نیم فصل نیز کار برای این تیم دشوار‌تر شده است.

آبی اهواز که در نیم فصل اول صدر نشین این مسابقات بود، با شکست روز گذشته رو به وخامت گذاشت و این تیم تا پله نهم جدول نزول پیدا کرد و استقلال حقیقتا زنگ خطر را به صدا در آورد.

فولاد نوین اهواز، یک تیم گمنام، کم هزینه و با مدیریت هدفمند است که با چند جوان جویای نام آرام آرام راه موفقیت را طی کرد و هم اکنون بر قله افتخار برای فوتبال خوزستان قرار گرفته است.

این تیم که با برد هفته گذشته خود را دست نیافتنی‌ترین صدرنشین دو گروه معرفی کرد، روز گذشته نیز با پیروزی پر گل خود در اهواز، راه صعود به لیگ بر‌تر را هموار‌تر از گذشته کرد و آماده برپایی جشن صعود شد.

قرمزهای دسته اولی اهواز با در هم کوبیدن ایرانجوان بوشهر، ثابت کردند در فوتبال همه چیز پول و شهرت نیست و در گمنامی هم می‌توان افتخاز آفرید و بزرگی کرد.

این تیم با سبک بازی منحصر به فرد و البته متعصبانه توانسته خیال خود را از بابت صعود به لیگ بر‌تر راحت کند.

فولاد تنها یک پیروزی با صعود مقتدرانه و مستقیم به لیگ بر‌تر فوتبال کشور فاصله دارد تا افتخاری دیگر را برای فوتبال خوزستان به ارمغان آورد.

 در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فولاد نوین اهواز در خانه با چهار گل ایرانجوان بوشهر را در هم کوبید، نفت آبادان در سیرجان با دو گل از گل گهر رده هفتمی شکست خورد، و استقلال اهواز در تهران با بک گل مغلوب نیروی زمینی شد.
لینک خبر: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931224000516



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*