اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4026
تاریخ انتشار: 1393/12/26 19:50
روش بی‌شرمانه پسر جوانی با جمله: <رابطه ات را قطع کنی تصاویرت را منتشر می کنم > رابطه اش را با دختر محبوبش حفظ می نمود

عصرجهان:سرهنگ «فرامرز شاکری» رئیس پلیس فتای انتظامی استان کردستان در تشریح این خبر بیان داشت: مدتی قبل پرونده‌ای با موضوع تهدید و اخاذی از خانمی جوان در فضای مجازی از طریق مراجع قضایی به پلیس فتا ارجاع داده شد، که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده در اولویت کاری ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد، اخیرا فردی در نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی برای شاکی که خانمی جوان است ایجاد مزاحمت نموده و تهدید کرده است چنانچه خواسته‌هایش را اجابت نکند، فیلم و عکس‌های وی را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
سرهنگ شاکری افزود: پس از شناسایی هویت عامل تهدید بوسیله اطلاعات بدست آمده از شاکی، وی طی یک قرار صوری در یکی از خیابان‌های شهر سنندج دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال داده شد.
رئیس پلیس فتای کردستان تصریح کرد: متهم در جریان تحقیقات اعتراف کرد حدود سه سال پیش با شاکی آشنا شده و طی این مدت در مکان‌های مختلف بوسیله گوشی تلفن همراه از وی فیلم برداری کرده است، حال با توجه به علاقه شدیدی که به این خانم جوان پیدا کرده است، او را تهدید کرده چنانچه رابطه‌اش را قطع کند، تصاویرش را در فضای مجازی منتشر می‌کند.
این مقام انتظامی در خاتمه ضمن اشاره به استخراج عکس و فیلم‌های شاکی از لب تاپ و گوشی متهم، خاطر نشان کرد: متهم با دستور مقام قضایی به اتهام تهدید و اخاذی با قرار ۵۰۰ میلیون ریالی بازداشت شد.منبع: باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*