اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4043
تاریخ انتشار: 1393/12/28 01:30
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد پلیس با هرگونه استفاده غیرقانونی از خودروهای دولتی در هر زمان به خصوص در ایام نوروز خبر داد.

عصرجهان: سردار غلام‌عباس غلامزاده  امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پلیس و نیروی انتظامی در استان در ایام تعطیلات نوروز به وظایف خود همانند گذشته عمل خواهند کرد، افزود: یکی از این کار‌ها جلوگیری از هرگونه تخلف در زمینه استفاده از خودروهای اداری است و پلیس در خصوص هرگونه استفاده غیرقانونی از خودروهای دولتی جلوگیری خواهد کرد.

غلامزاده در ادامه به دهه فاطمیه اشاره کرد و گفت: چون این دهه تا یک هفته گذشته از ایام تعطیلات ادامه دارد بهتر است مسئولان به غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها توصیه کنند از پخش آهنگ‌هایی که با این دهه تناسب ندارند خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با انتقاد از اینکه برخی فکر می‌کنند نیروی انتظامی باید اسکورت آن‌ها باشد و اگر سرقتی رخ داد حتما مشکل از سوی نیروی انتظامی است، افزود: قبل از اینکه نیروی انتظامی وارد عمل شود باید پیشگیری‌ لازم صورت گیرد و مردم و دستگاه‌ها هوشیاری لازم را داشته باشند و به هشدارهای پلیس توجه کنند.



کانال تلگرام عصر جهان


رضا
|
Iran
|
1393/12/28 11:36
  +0

  -0
پاسخ
اکثرا باماشین دولتی می روند این هم یک شعاره

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*