اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4051
تاریخ انتشار: 1393/12/29 00:19
دکتر رضا دهبانی پور در دیداربا نماینده ولی فقیه در استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کارهای فرهنگ و ارشاد اسلامی در آرامش مردم تاثیرگذار است، افزود: باید ظرافت، اهمیت کار، تکثر، تنوع و حساسیت هایی که در این حوزه وجود دارد، دیده شود.

به گزارش عصرجهان، دکتر رضا دهبانی پور امروز به همراه همکاران خود در دیداربا نماینده ولی فقیه در استان، یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و فرزند شهید ایشان را گرامی داشت.
دهبانی پور گفت: حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ملجاء و پناهگاه مردم خطه جنوب به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
وی در ادامه افزود: در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم و به تعبیری جهانی شده، با ارتقاء فناوری می توان گفت فرزندان ما به شکل سنتی در اختیار خانه، مدرسه و محیط واقعی به تمام معنا نیستند؛ بلکه بخشی از اوقات آنها را دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی پرمی کند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: الگوهایی از قبل این شبکه ها برای آنها ساخته شده و تردیدی نیست که برخورد با این فضا و محیط شبکه ای هم شاید فیزیکی نخواهد بود؛ بلکه ما باید به کمک هم و با همتی بزرگ، گام هایی را در راستای الگوسازی و برنامه سازی و جایگزین برای آنها برداریم.
دهبانی پور بیان داشت: امروز کار بخش هایی که مربوط به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است تردید ندارم که در آرامش مردم، هوش ذهنی و روانی و آرامش عینی و مادی آنها تاثیر فراوانی دارد؛ اما ظرافت، اهمیت کار، تکثر، تنوع و حساسیت هایی که در این حوزه وجود دارد، دیده شود.
وی یادآور شد: به عنوان یک معلم دانشگاه قرار است در خدمت مردم خوب استان کهگیلویه و بویراحمد باشم و اگر خداوند توفیق داد قرار است در این زمینه به رسالتی که بر دوش بنده گذاشته شده، جامه عمل بپوشانم.
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر این امر واقفم دغدغه هایی که به حق، عالمانه و آگاهانه بوده و بن مایه آن دینی و نگاه به ارزش ها دارد از جانب عالمان دین و بزرگان دینی جامعه مطرح می شود را به کار گیرم.
دهبانی پور با بیان این که چندین دستگاه متولی امر فرهنگی هستند و گاها شاید خروجی انها مناسب هم نباشد، خاطرنشان کرد: ما ره آورد این تلاش ها را گاهی کلیشه ای و ظاهری می بینیم؛ در صورتی که شاید جایی این خروجی ها با هم به اجماع و اتفاق برسند و بتوانند خروجی درستی داشته باشند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*