اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4052
تاریخ انتشار: 1393/12/29 00:37
آیت الله ملک حسینی در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
ایشان در بخشی از سخنان خود از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست از برخی از تار و تمبک هایی که خلاف شئونات اسلامی می زنند، برحذر باشد و در این زمینه، اظهار داشت:این رسالت اسلامی نیست که این قبیل کارها تقویت شوند.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: شما در مدیریت فرهنگ و ارشاد جامعه هستید هرکاری را دیدید جامعه دوست دارد انجام دهد، بگذارید انجام بدهد.
 آیت الله ملک حسینی افزود: شما چه بخواهید چه نخواهید آن را انجام می دهند؛ یعنی منتظر شما و حمایت های شما نیستند.
 وی در ادامه با بیان این که حکومت ها برای این به وجود آمده اند که آسیب ها را از بین ببرند، بیان داشت: مردم به صورت خودجوش صبح تا شب در حال معامله هستند؛ حکومت ها چه باشند، چه نباشند آنها معامله خود را انجام می دهند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دولت اسلامی آرمان آن باید بر اساس اسلام باشد، ادامه داد: مردم خودشان دارند نان می خورند اگر حرام خوردند، جلوی آنها را باید گرفت.
 ملک حسینی با بیان این که اگر مردم در حال شادی و سرور هستند، اشکال ندارد، خاطرنشان کرد: اما اگر حرام کردن باید جلوی آنها گرفته شود.
وی در ادامه با ذکر حدیثی از امام سجاد (علیه السلام، خاطرنشان کرد: امام فرمود:«اصحاب و برادران من، شما را به قیامت توصیه می کنم نه به دنیا؛ چرا که دنیا را هم به او تمسک دارید هم روی آن افتاده اید».
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست از برخی از تار و تمبک هایی که خلاف شئونات اسلامی می زنند، برحذر باشد و در این زمینه، اظهار داشت:این رسالت اسلامی نیست که این قبیل کارها تقویت شوند.
 ملک حسینی عنوان کرد: هر عرصه ای که در راستای اهداف نظام بود باید تقویت شود ولی هرگاه خلاف شرع شد، آن را مهار کنید.
 وی اظهار داشت: شاید متهم شوید به این که با هنر میانه خوبی ندارید و حوزه هنر را نمی شناسید؛ لیکن اینجا آدم متهم شود بهتر از این است که پیش خداوند تبارک و تعالی متهم باشد.
 نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: متاسفانه کسانی که از بیرون به ارشاد راه پیدا می کنند در ذهن آنها ارشاد متصدی مدیریت فیلم یا تار و تمبک است؛ در حالی که ارشاد آیتم های بسیار متفاوتی را در حوزه مدیریت فرهنگی برای خود دارد.
آیت الله ملک حسینی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تصریح کرد: آنقدرعنوان در بحث های ارشاد دارید که اگر بخواهید آنها را برجسته کنید و به خدمت بپردازید، عرصه فیلم و موسیقی یک عرصه تنگ و کوچک در برابر آن خدمت هاست.
وی ادامه داد: فرض کنید در بعضی از مناطق دوهنرمند برجسته خط دارند؛ مثلا تمامی توان ارشاد در شهر شیراز به سمت خط می روند چند تا هم خواننده دارند، مثلا سراغ خط و موسیقی می روند اما عرصه های دیگر باید بلاتکلیف باشند؛ ساختن و فعال کردن هنرمند در آن حوزه ها جزء رسالت است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر تمام هزینه ها روی فربه کردن این حوزه از فرهنگ و ارشاد متمرکز شود، این کار ظلم به حوزه های دیگر فرهنگ و ارشاد است.
ملک حسینی با بیان این که اهمیت هر کاری باید در جای خود لمس شود، یادآور شد: اهمیت هرکدام آن طور که هست باید دیده شود./و



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*