اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4058
تاریخ انتشار: 1394/01/01 01:54
مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان از میهمانان و مسافران نوروزی خواست که وسایل ایمنی و حفاظتی با توجه به هوای بارانی استان خوزستان به همراه داشته باشند.

عصرجهان: کوروش بهادری با اعلام این خبر اظهار کرد: هوای استان خوزستان از اواخر دیشب نیمه‌ابری تا تمام‌ابری همراه با بارش باران و رعد و برق بویژه و احتمال تگرگ و در بعضی ساعات وزش باد است و پیش‌بینی می‌شود فردا نیز همین وضعیت ادامه یابد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق بررسی سامانه هوا‌شناسی آسمان استان فردا اول فروردین ماه نیمه‌ابری تا تمام‌ابری همراه با بارش پراکنده باران و رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد قابل‌ ملاحظه بتدریج با کاهش ناپایداری از قسمت غربی استان خواهد بود.
مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان تصریح کرد: آسمان استان خوزستان از اواخر فردا نیز قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده بویژه در ارتفاعات شمال و شرق استان و مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی بویژه در نوار ساحلی و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
بهادری افزود: این وضعیت همچنین در روز دوشنبه ۳ فروردین ادامه خواهد یافت و هوا در آن روز نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار و در بعضی ساعات وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.
وی از میهمانان و مسافران نوروزی خواست که وسایل ایمنی و حفاظتی با توجه به هوای بارانی استان خوزستان به همراه داشته باشند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*