اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4064
تاریخ انتشار: 1394/01/02 11:35
همایش سال ۹۴ عمران و توسعهٔ شهرستان بهمئی با محور‌های صرفا اقتصادی برگزار می‌گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، پیرو جلسه قبلی در فرمانداری دیشب اعضای دبیرخانه، معتمدین و برخی از مسولین شهرستان بهمئی از طوایف و جنا ح‌های گوناگون به منظور چگونگی برپائی همایش سالانه بهمئی تشکیل جلسه دادند.

خبرنگار عصرجهان گزارش داد، ابتدا جلال دارش دبیر همایش در خصوص دستاورد‌ها، مشکلات، پیشنهادات چگونگی برگزاری همایش ۹۴ مطالبی را بیان نمودند. وی ادامه داد در همایش امسال از دو خانواده شهید، یک جانباز و همچنین از کسانی که در همایش پارسال به وعده‌هایشان عمل نمودند به نحو مقتضی سپاسگزاری گردد. دارش افزود، از چند شخصیت ملی و استانی همانند دکتر تاجگردون رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان حوزه‌های انتخابی شهرستان‌های بهبهان و رامهرمز، دبیر انجمن خیرین سلامت، دبیر انجمن خیرین مدرسه ساز، مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت ملی حفاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از فرمانداران ومدیران کل دعوت به عمل آمده، و قول دادند به عنوان مدعو و یا سخنران در همایش حضور یابند که بعد از قطعی شدن اسامی مشخصا  به سمع و نظر عموم می‌رسد. شایان ذکر است در همایش امسال علاوه بر شعرخوانی رسول سنائی از یکی از خوانندگان مطرح محلی جهت اجرا دعوت به عمل آمده است.

عصر جهان گزارش داد، همایش ۹۴ عمران و توسعه ی شهرستان بهمئی با محور توسعه اقتصادی برگزار گردد بنابراین سخنرانان براساس رفع محرومیت اقتصادی بهمئی در زمینه هائی همانند تامین آب شرب، کشاورزی، سلامت، مدرسه سازی راه، کشاورزی........ ایراد سخن نمایند. و به مقامات از قبل گوشزد گردند که مردم بهمئی چه خواسته‌ای از آنان دارند و این مقامات چه توانائی و پتانسیل هائی جهت رفع محرومیت‌های بهمئی دارند. گرچه در ادامه طرح این موضوعات عنوان گردید نباید سطح توقعات در خصوص این همایش بالا برده شود. زیرا که این همایش به عنوان یک سازمان مردم نهاد و مطالبه گر، خواسته‌های مردم را بیان می نماید و مسولیت اجرائی ندارد ومسولین باید از این ظرفیت بهره برداری نمایند.

بنا به همین گزارش مقرر گردید یکی از اعضای شوراری شهر به عنوان نهاد مردمی کلیه مکاتبات اداری از جمله پیگیری امنیت همایش دنبال نماید. و شورای شهر در قتی مقرر به عنوان نماینده مردم مطلبات زمین مانده بهمئی را به سمع و نظر حاضرین و مقامات دولتی برساند.

 در پایان مصوب گردید دبیرخانه مسایل تخصصی را راسا پیگیری نماید. همایش ۹۴عمران و توسعه ی بهمئی  روز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ از ساعت ۱۳ در سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار گردد. و دعوت به حضور از طریق پیامک، نصب بنر..... به صورت عمومی می‌باشد



کانال تلگرام عصر جهان


حسن کلو
|
Iran
|
1394/01/02 15:05
  +1

  -0
پاسخ
هرچه دیدیم ازسال پیشش گاوهارا می بریم سی سر خویشش
من و تو
|
Iran
|
1394/01/02 18:49
  +2

  -0
پاسخ
متاسفم برای خودم و شهرم که اینگونه آبستن تبلیغات پوچ و واهی شده ایم.
مهدی
|
Iran
|
1394/01/02 22:42
  +0

  -0
پاسخ
سیاسی شد مردم معترض میشن
بهمیی
|
Iran
|
1394/01/03 10:27
  +0

  -0
پاسخ
بسیار عالی خدا به همتون قوت و عزت بده...
حسودان و آدمهای منافق از وحدت بهمیی ها نگران هستند و ترس دارن...کار بسیار بزرگی هست

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*