اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4082
تاریخ انتشار: 1394/01/04 01:02
رئیس هلال احمر رامهرمز خبر داد:
رئیس هلال احمر رامهرمز از اهداء یک دستگاه آمبولانس توسط یکی از خیران این شهرستان به هلال احمر این شهرستان خبر داد.

عصرجهان:زاهد رضائی‌مفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کمک‌های انسان دوستانه به جمعیت هلال احمر یک دستگاه آمبولانس توسط یکی از خیران رامهرمزی به نام «محمد علی امیدی» تحویل این جمعیت شد.

وی در ادامه افزود: در اجرای طرح سلامت و راهنمایی مسافران نوروزی، این طرح را با ایجاد پایگاه‌های بین راهی از 25 اسفند سال گذشته آغاز کردیم و این طرح تا 16 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.
رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز تصریح کرد: پایگاه امداد مستقر در محور رامهرمز به بهبهان در نزدیکی روستای جعفر صادق و پایگاه داوطلبان کارخانه سیمان مستقر در محور رامهرمز به باغملک در سه راهی دشت دنا آماده راهنمایی مسافران نوروزی و کمک‌های امدادی است.
این مسئول افزود: با توجه به بارش‌های خوب چند روز گذشته اکیپ‌های امدادی این جمعیت، به همراه مسئولان مربوطه با سرکشی به عشایر و خانوارهایی که احتمال سیل گرفتگی داشتند کمک‌های لازم را به عمل آوردند.
رضایی‌مفرد گفت: پایگاه‌ها و اکیپ‌های امدادی این جمعیت و داوطلبان، این آمادگی را دارند تا هرگونه کمک و امدادرسانی را در هر لحظه از شبانه‌روز به مسافران نوروزی و شهروندان عزیز انجام دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*