اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4083
تاریخ انتشار: 1394/01/04 19:21
سیاهپور وی بدون اشاره به آمار، افزود: در چهار روز ابتدایی نوروز ۹۴ پرخطر‌ترین و کم خطر‌ترین راه‌های ارتباطی برون شهری اصلی کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح می باشد

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: سرهنگ منوچهر سیاهپور روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشتند: این حادثه رانندگی به دلیل تغییر جهت ناگهانی راننده سواری پژو پارس به وقوع پیوسته است.
سیاهپور ادامه دادند: در این حادثه راننده و سرنشین موتورسیکلت مجروح و برای مداوا به بیمارستان دهدشت اعزام شدند.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود:راننده خودروی سواری پژو پارس و سرنشین و راننده موتورسیکلت از اهالی روستای سرپری دهدشت بوده‌اند.
وی عنوان کرد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد روان بوده و تمام راه‌ها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.
سیاهپور ابراز داشت: پیش بینی می‌شود ظهر و عصر امروز (سه شنبه) ترافیک نیمه سنگینی در مبادی ورودی و خروجی برخی جاده‌های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج - اصفهان، گچساران - باشت و یاسوج - بابامیدان ایجاد شود همانگونه که از اول فروردین ۹۴ تاکنون اینگونه بوده است.
وی بدون اشاره به آمار، افزود: در چهار روز ابتدایی نوروز ۹۴ پرخطر‌ترین راه ارتباطی برون شهری اصلی کهگیلویه و بویراحمد جاده یاسوج - اصفهان و کم خطر‌ترین راه‌های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی این استان نیز به ترتیب شامل یاسوج - شیراز و یاسوج - سی سخت بوده است.
سیاهپور گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط، بدون شتابزدگی و همراه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و همکاری لازم را با عوامل و ماموران پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*