اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4088
تاریخ انتشار: 1394/01/06 00:46
تا صبح امروز چهارشنبه:
در راستای ارائه خدمت رسانی حوزه سلامت به مردم و مسافران نوروزی، امدادگران اورژانس ۱۱۵ تاکنون یک هزار و ۳۲۵ ماموریت انجام داده‌اند، این در حالی است که ۵۶۴ مورد مراجعه به چادرهای سلامت نیز تاکنون ثبت و اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خدمت رسانی در بخش‌های مختلف حوزه سلامت بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته همچنان ادامه دارد و تیم‌های بهداشتی درمانی و کشیک‌های نوروزی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت مطلوب در حوزه سلامت به مسافران نوروزی و هم استانی‌های عزیز دارند.
این در حالی است که سه هزار و ۷۹۱ نفر به اورژانس و درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مراجعه نموده که از این تعداد ۲۹۲ نفر بستری شدند و تلاش می‌شود آمار دقیق این مراجعه‌های مسافران نوروزی تا فردا اعلام شود.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گزارش داد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از طرف اورژانس ۱۱۵ در استان، تا صبح امروز (چهارشنبه) ۳۲نفر مسمومیت با گاز منواکسید کربن گزارش شده که مورد مداوای امدادگران ۱۱۵ قرار گرفته و سپس جهت دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان‌ها و یا مراکز درمانی انتقال یافتند.
همچنین کل ماموریت‌های امدادگران ۱۱۵ از ۲۹ اسفند سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۲۵ ماموریت بوده است که در این زمینه تعداد تصادف‌ها، ۱۱۷ مورد با ۱۳۰نفر مجروح بستری و اعزام به بیمارستان‌ها، ۳۸ نفر درمان در محل و۴ فوتی گزارش شده است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*