اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4093
تاریخ انتشار: 1394/01/06 16:35
دکتر احمدی نزاد صبح چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴ با استقبال گرم مقامات محلی، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم حاضر در صحنه وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از مهر مردم،در این سفر که خانواده دکتر احمدی‌نژاد و هیئتی متشکل از دکتر مرتضی تمدن، دکتر غلامحسین الهام و حاج رحیم احمدی روشن، پدر بزرگوار شهید مصطفی احمدی روشن ایشان را همراهی می‌کنند، رییس جمهور سابق در میان استقبال پرشور خانواده شهدا و ایثارگران و زائرین و خادمین شهدا وارد یادمان شهدای طلائیه گردید.
دکتر احمدی‌نژاد پس از پاسخگویی به احساسات مردم و استقبال کنندگان، به زیارت شهیدان گمنام مدفون در یادمان طلائیه پرداختند.
در ادامه بنابر درخواست و اشتیاق مردم حاضر در یادمان، دکتر احمدی‌نژاد دقایقی به سخنرانی در جمع مردم در خصوص شهدا و آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس پرداختند و سپس با دعوت خادمین یادمان، در کنار مردم به تماشای نمایشی در خصوص شهدای گمنام و مفقود الاثر و خانواده‌های آنان نشستند
دکتر احمدی‌نژاد در ادامه برنامه سفر خود، از معراج الشهدای شهر اهواز، واقع در پادگان شهید محمودوند بازدید و ضمن پاسخگویی به احساسات پرشور مردم؛ پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده را زیارت کرد.
پس از آن با توجه به درخواست مردم و زائرین شهدای حاضر در محل معراج الشهداء، دکتر احمدی‌نژاد دقایقی به ایراد سخنرانی در خصوص شهدا و آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس پرداخت و با توجه به استقبال و ابراز احساسات پرشورمردم که خروج ایشان از محل معراج الشهدا را با مشکل مواجه کرده بود؛ نماز مغرب و عشاء خود را در محل معراج الشهدا و در جمع پرشور مردم اقامه کرد.

فارس هم در این خصوص گزارش داد، محمود احمدی‌نژاد در جمع زائران راهیان نور در طلائیه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ و ناشناخته و انسان‌های تاریخ‌ساز در این سرزمین حماسه آفریدند و حال و هوا و اندیشه با حضور در طلائیه عوض می‌شود.
وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همه شیاطین از اعماق تاریخ جمع شدند تا با ایران اسلامی و پرچم توحید مقابله کنند و همه سلاح‌های خود را به کار بردند تا مانع قوانین اسلام شوند و دوربین‌ها نمی‌توانند واقعیت‌ها و جان‌فشانی شهدا را منعکس کنند.
رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به دلیل حضور خود در استان خوزستان، عنوان کرد: ما در نوروز آمدیم تا با شهدا عهد و پیمانی دوباره ببندیم و نوروز خود را نوروزی‌تر کنیم و روحمان را صفا دهیم، چراکه یک ملت با یک تاریخ سنجیده می‌شود و بخش عظیمی از تاریخ در این استان قهرمان رقم خورد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه جامعه بشری در زمستان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: عزت، برادری و برابری هنوز بر جهان حاکم نشده و جامعه بشری در زمستان به سر می‌برد و امیدوارم با ظهور منجی عالم بشریت (عج) هرچه سریع‌تر این زمستان به بهار تبدیل شود.
وی در ادامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و متذکر شد: این بانوی بزرگوار الگوی همه مسلمانان است و همه سال‌ها فاطمی است و امیدوارم امسال نیز برکت فاطمیه در کشور ما حاکم شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*