اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4101
تاریخ انتشار: 1394/01/07 13:38
ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان همایش و حاضرین و حساسیت و دغدغه های آنان برای رشد همه جانبه و توسعه پایدار منطقه بهمئی توجه همگان را به نکاتی معطوف می دارم.

اختصاصی عصرجهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،متن پیام حضرت آیت الله ملک حسینی به همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین و صلاه و السلام علی رسول الله و علی آل الله و لعن علی اعدالله

خداوند را سپاس می گویم که فرهیختگان مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد گرد هم می آیند. و ظرفیت های طبیعی و انسانی محل  خود را شناسائی می کنند و برای شکوفائی همه جانبه آن اقدام می کنند، همایش توسعه  شهرستان بهمئی با حضور عناصر موثر، تلاشی در خوری است و به نتایج آن امید داشت.

ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان همایش  و حاضرین و حساسیت و دغدغه های آنان برای رشد همه جانبه و توسعه پایدار منطقه بهمئی توجه همگان را به نکاتی معطوف می دارم.

1-      امسال را رهبر معظم انقلاب سال ملت، دولت/ همدلی و هم زبانی نام نهادند. و رسالت و وظیفه همه ماست که این شعار را عینیت بخشیم و از همین همایش آغاز کنیم.

بدون شک فراخوانی هر دسته سیاسی، دسته دیگر را که چون او بیاندیشند و سخن بگویند استمرار همان رویه نامطلوب سابق است که این شعار علیه اوست  و باید بدانیم راه صحیح، پذیرش آرمان های انقلاب و تمرکز بر گفتمان آن ( ولو اینکه روش های اجرائی را متفاوت بدانیم) می باشد که همه آنان که در خط انقلابند در این با هم اشتراک دارند.

2-      نکته ای را همه باید بپذیریم که اختلاف های سیاسی و محلی مان از عوامل عدم رشد و توسعه نیافتگی است و باید با اتخاذ یک معیار صحیح از آن دست برداریم. مراد از اختلاف سیاسی حرکت بر اساس سیاست بازی و اولویت دادن به نگرش سیاسی بر نگرش دینی و اجتماعی است و غفلت از همه اشتراکات است.

3-      منطقه بهمئی همواره با دین و انقلاب و نظام حلیف و همراه بوده است و این از افتخارات آن است و باید این را حفظ کرد. غیرت و حمیت در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان نمونه آفرید. و از استان یکپارچه شیعه همین انتظار را می رود.

4-      برخی از ظرفیت های انسانی بهمئی در خارج از استان در پست ها و موقعیت های مختلف خدمت می کنند. و هرگز به این معتقد نیستم که این عناصر خدوم به انقلاب و نظام که در عرصه های ملی به کشور خدمت می کنند باید به منطقه باز گردند، بلکه به این اعتقاد دارم که همه سازکارها را برای بهره گیری از آن ظرفیت ها به لحاظ نظری و عملی به کار برد.

  در پایان با یاد از شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای استان و منطقه بهمئی و امام راحل، آرزوی سعادت و سلامت برای رهبر معظم انقلاب و خدمت گزاران به نظام ایران اسلامی و همه آنان که به استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت می کنند آرزوی توفیق و سر بلندی دارم.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*