اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4138
تاریخ انتشار: 1394/01/11 07:31
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان:
حاتم رشیدیان با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۴ حادثه رخ داده است افزود: متأسفانه در این ۱۴ حادثه پنج نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده‌اند.

عصرجهان:حاتم رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در شادگان اظهارکرد: هلال احمر این شهرستان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با برپایی دو طرح «ایمنی و سلامت مسافران» و «امداد و نجات نوروزی» به هموطنان خدمات ارائه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۴ حادثه رخ داده است افزود: متأسفانه در این ۱۴ حادثه پنج نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان از به‌کارگیری سه خودروی امدادی در این ایام خبر داد و بیان کرد: خدمات امدادی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مردم ارائه شد.
وی از اسکان ۸۵۰ نفر از هم‌وطنان خبر داد و یادآور شد: با ۴۹ نیروی امدادگر و پرسنل در پایگاه امدادی شهرستان شادگان به مردم خدمات ارائه می‌شود.
رشیدیان در پایان گفت: امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی و تصادفات جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر است که همزمان با آغاز احداث پایگاه امداد نجات جاده‌ای در شهرستان صورت گرفته است و تسریع در امر امدادرسانی به حوادث گوناگون به‌ نحو قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*