اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4159
تاریخ انتشار: 1394/01/13 19:57
علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی:
علیرضا منصوریان افزود: ما بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم اما تیم ما مثل همیشه با یک بازی محکم و فیزیکی به میدان خواهد رفت و با اینکه تماشاگر قطعا کم خواهد آمد اما می‌خواهیم بازی باکیفیتی انجام دهیم و سه امتیاز این بازی را بگیریم و مهم‌ترین مسئله این است که از کورس عقب نمانیم.

به گزارش عصرجهان، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این اولین کنفرانس خبری من در سال جدید است و سال ۹۴ را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی همراه با سلامتی و تندرستی در پیش رو باشد. درباره بازی فردا هم باید بگویم که فردا دو تیم هم‌نام و هم‌خانواده نفت که با هم برادر هستند بازی دارند و در این میان چیزی که ضرر نمی‌کند کلمه نفت است. هر چند که جایگاه این دو تیم در جدول متفاوت است و نفت مسجدسلیمان برای بقا می‌جنگند و ما برای قهرمانی و اعتقاد دارم در شروع نیم‌فصل دوم دیگر جایگاه تیم‌ها تاثیری در نتایجشان ندارد چون در حال حاضر ۶ تیم بالای جدول برای قهرمانی می‌جنگند و ۶ تیم پایین جدول برای فرار از سقوط و نمی‌توانیم بگوییم چون ما در صدر جدول هستیم برنده بازی فردا خواهیم شد.

وی افزود: ما بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم اما تیم ما مثل همیشه با یک بازی محکم و فیزیکی به میدان خواهد رفت و با اینکه تماشاگر قطعا کم خواهد آمد اما می‌خواهیم بازی باکیفیتی انجام دهیم و سه امتیاز این بازی را بگیریم و مهم‌ترین مسئله این است که از کورس عقب نمانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: حرفی که من به بازیکنان در تمرین می‌گویم این است که شرایط ما دست خودمان است و دوست ندارم سرنوشت قهرمانی نفت به دست تیم‌های دیگر بیفتد و ما نگاهی به نتایج فولاد، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی نداریم و ما ۷ بازی فینال حذفی را در پیش داریم که اولین آن فردا با نفت مسجدسلیمان است و اگر قدم اول را محکم برداریم یکی از این ۷ بازی فینال را برده‌ایم و نگاه ما به مسیر رو به جلوی خودمان است و می‌خواهیم به همه ۷ بازی باقیمانده به صورت حذفی نگاه کنیم تا در آخر لیگ حرفی برای گفتن داشته باشیم.

منصوریان یادآور شد: در چندین جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه برگزار کردیم تصمیم گرفتیم به برنامه‌های لیگ احترام بگذاریم و برنامه‌ریزی جدیدی را برای مسابقات انجام دهیم. ما برنامه خود را تا ساعت پایانی روز ۲ خرداد که فینال جام حذفی را انجام خواهیم داد، کرده‌ایم و سعی نکردیم که با برنامه لیگ مبارزه کنیم و در صدد این بودیم که با این برنامه پیش برویم تا بتوانیم با تغییراتی که در تیم انجام می‌دهیم و با میدان دادن به بازیکنان جوان شخصیت لازم را به تیم بدهیم و این انرژی را به بازیکنان بدهیم که با تغییر کادر فنی ساختار تیم تغییر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که مقابل نفت مسجدسلیمان امتیاز لازم را کسب کنیم و پس از آن ریکاوری انجام می‌دهیم تا مقابل الشباب قرار بگیریم البته برای آن بازی هم زمان کافی نداریم. طبیعتا این روند روی تیم تاثیر می‌گذارد اما ما برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و۴ روز پس از بازی با الشباب هم باید در تهران به مصاف فولاد برویم. تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند روزهای سختی را پیش رو دارند. اما تیمی خوب نتیجه می‌گیرد که بتواند بازیکنانش را جابجا کند و از ۱۰ ماه گذشته نسبت به این مسئله برنامه‌ریزی کرده باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل شیلی و سوئد و همچنین بازی وحید امیری مقابل این تیم‌ها گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد بحث فنی ورود کنم. فضایی که در برنامه ۹۰ به وجود آمد و من در خصوص سرمربی تیم ملی صحبت کردم و از آن چیزی دفاع کردم که به نفع آینده فوتبال ماست. به هر حال وقتی بخواهم صحبت کنم حرف دلم را می‌زنم. ترجیح می‌دهم در مورد وحید امیری بازیکن خودمان صحبت کنم.

منصوریان گفت: نفت مفتخر است که چندین بازیکن در تیم امید جوانان دارد و یک بازیکن هم به نام پورعلی‌گنجی ترانسفر کرده است و دو بازیکن هم نزدیک بوده که به تیم ملی بزرگسال دعوت شوند. خوشحالم که بازیکن ما در دو بازی دوستانه مقابل سوئد و شیلی تاثیر مستقیم خود را گذاشت. در دیدار با شیلی گل زیبایی را به یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا زد. گلر بارسلونا که شاید بازیکنان رئال مادرید نتوانستند به او گل بزنند اما وحید امیری توانست دروازه او را باز کند. من به خاطر انتخاب او به فوتبال ایران تبریک می‌گویم و این نوید را می‌دهم که بازیکنان زیادی در حد و اندازه‌های وحید امیری در نفت تهران به وجود خواهند آمد و ۳-۴ بازیکن را معرفی می‌کنیم که باعث سرافرازی فوتبال ایران شوند.

وی در خصوص خداحافظی جواد نکونام از بازی‌های ملی و اینکه کفاشیان اعلام کرده او را باز خواهد گرداند، ‌ گفت: من روی حرف کفاشیان حساب باز نمی‌کنم به هر حال کاپیتان تیم ملی صحبت کرده و من روی آن حساب می‌کنم. ما با یکدیگر در تماس هستیم. او بازیکن مورد علاقه من است. خیلی دوست داشتم حتما او به استقلال بیاید. در سال ۸۳ یا ۸۴ بود که پیگیر این مسئله بودم اما پیشنهاد اوساسونا مطرح شد که خوشبختانه او به آنجا رفت و افتخاری هم حساب شد. من به سه دلیل نکونام را دوست دارم. یکی اینکه بازیکن استقلال بوده، دوم اینکه کاپیتان مقتدری در زمین بوده و سوم اینکه یک رهبر در بیرون از زمین برای بازیکنان بود.

وی افزود: صعود به جام جهانی بخشی از آن مربوط به اقتدار جواد نکونام بود که خارج از زمین بازیکنان را کمک می‌کرد. به خاطر رکوردش در بازی‌های ملی هم به او تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم هنوز جا داشت او در تیم ملی بازی کند اما به هر حال این تصمیم را خودش گرفته است.

وی گفت: نکونام در سال ۲۰۰۱ شروع خوبی داشت و ۲۰۱۵ هم با دو گل تاثیرگذار مقابل تیم‌های قدرتمند کارش را به اتمام رساند. از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که این بازیکن توانمند را از دست ندهد البته با‌شناختی که از جواد دارم او با برنامه پیش خواهد رفت و می‌داند که در آینده یکی از مربیان خوب کشور خواهد شد. به جواد نکونام خسته نباشید می‌گویم و به خاطر بازی‌هایی که انجام داد به او تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم اگر کی‌روش بماند او را به عنوان دستیارش انتخاب خواهد کرد.منبع: باشگاه نفت تهران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*