اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4160
تاریخ انتشار: 1394/01/13 20:03
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال:
وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا ریسک خواهید کرد که جماعتی را جلو‌تر بگذارید؟ گفت: ما همیشه خودمان را در معرض ریسک قرار داده‌ایم و هیچ تیمی به اندازه ما امسال ریسک نکرده است.

عصرجهان:دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای مردم ایران اظهار کرد: اگر با این دیدگاه که کمی از کورس قهرمانی عقب افتاده‌ایم بخواهیم به بازی نگاه کنیم باید بتوانیم در بازی فردا خودمان را در جاده قهرمانی هم‌تراز با دیگر تیم‌ها بدانیم.
او ادامه داد: وجود تیم‌هایی مانند استقلال قطعا برای هر تیمی انگیزه خاصی ایجاد می‌کند و برای تیم ما که جوان است نیز به همین صورت است. در بازی فردا آل نعمه را در اختیار نداریم و یکی دو بازیکنمان نیز هستند که در تمرینات و بازی‌های گذشته یک سری مصدومیت‌های قدیمی را دارند که امروز برآورد می‌شود به بازی می‌رسند یا خیر.
سرمربی فولاد بیان کرد: ما با توجه به اینکه مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم به این مسایل عادت کرده‌ایم و هر کدام از بازیکنان ما که فردا جزو ترکیب ۱۱ نفره یا نفرات تعویضیمان باشند انگیزه خاص خودشان را دارند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که قلعه‌نویی عدم نتیجه‌گیری فولاد را به خاطر بدشانسی دانسته، نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: جا دارد از قلعه‌نویی که او را یک مربی بزرگ می‌دانم تشکر کنم. تیم ما یک سری محدودیت‌های مخصوص خود را دارد که می‌توان گفت بدشانسی یا مشکلات دیگری بوده که در یک بازی خود را نشان می‌دهد و در بازی دیگر نه. ما می‌توانستیم خیلی بهتر یا بد‌تر از این باشیم. جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که وضعیت ما را بهتر می‌دانند. به هر حال ما به این مشکلات عادت کرده‌ایم و آن‌ها را پذیرفته‌ایم و دوست داریم در هر بازی با آن‌ها کنار بیاییم.
اسکوچیچ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر شانس قهرمانی برای تیمتان قائل هستید؟ گفت: من با پیش‌بینی کردن خیلی موافق نیستم و با توجه به اینکه فصل را با مشکلات آغاز کرده‌ایم تمرکزمان روی آن دیداری است که داریم. اگر می‌دانستم فردا چه می‌شود اکنون می‌خندیدم یا نگران بودم و باید بگویم خوشحالم که نمی‌دانم فردا چه می‌شود. البته منظورم فرداهای دیگر است. تنها خواهشم از بازیکنان و هوادارانمان این است که تسلیم نشوند و عقب نشینی نکنند. از هواداران می‌خواهم که با انگیزه خاص از ما حمایت کنند تا بازیکنانمان جنگندگی پیدا کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا ریسک خواهید کرد که جماعتی را جلو‌تر بگذارید؟ گفت: ما همیشه خودمان را در معرض ریسک قرار داده‌ایم و هیچ تیمی به اندازه ما امسال ریسک نکرده است. ما امسال محدودیت خاصی داریم و بر اساس آن، مهره‌هایمان را می‌چرخانیم. سعیمان این است که تعادل را در تیم نگه داریم. چند بازیکن هستند که نمی‌دانم فردا حضورشان قطعی است یا خیر و باید بگویم ما در ریسک مخاطره‌انگیزی قرار گرفته‌ایم.
سرمربی فولاد درباره یوسف وکیا گفت: خیلی خوشحالم او در فیفادی در تیم ملی امید بازی کرد. او از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده و مشخص نیست فردا بازی کند یا خیر. البته امیدوارم با هماهنگی ما و زحمات کادر پزشکی برای دیدار فردا آماده شود.منبع:ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*