اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4164
تاریخ انتشار: 1394/01/13 23:15
دکتر جاسم جادری استاندارهرمزگان:
اینجانب شهادت این عزیزان را به خانواداه انان و به جامعهٔ انتظامی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان به نظام مقدس، تبریک و تسلیت می‌گویم

عصرجهان:درپی حمله افرادنا‌شناس به یکی از ایستگاه‌های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه و شهادت چند تن از ماموران خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی، دکترجاسم جادری استاندارهرمزگان پیام تسلیتی منتشرکرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مطلع شدم که تنی چنداز افراد نیروی انتظامی در حمله ناجوانمردانه درشهرستان حمیدیه به شهادت رسیدند. این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکهٔ تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد و برخی کشورهای مرتجع منطقه عمل شده و نشانهٔ به بن‌بست رسیدنِ انان در مقابله با مردم غیور عرب خوزستان که مصمّم و مؤمن درجهت حفظ و صیانت از ایران اسلامی می‌باشد. عرب‌های خوزستان به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه حمایت وپیروی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را با قوت و ارادهٔ راسخ دنبال خواهند کرد و پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهند کشید، و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنهٔ آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهند کرد. ما همگی شریک غم خانواده این جوانان مظلوم و برجسته و سرافراز خواهیم بود.
ضشظو برای آنان صبر و سکینهٔ الهی و برای شهیدای عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم و یاد شهیدان سجاد رشیدی، احمد جلیزی، و عماد منصوری را گرامی می‌دارم.

جاسم جادری

استاندارهرمزگان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*