اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4172
تاریخ انتشار: 1394/01/15 00:20
نیروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در محل حضور یافتند ولی به دلیل سخت گذر بودن محل و نبود جاده ماشین رو امکان امداد و نجات زمینی وجود نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،  دو نفر از روستائیان طلاگه سفلی بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی صبح جمعه به ارتفاعات صعب العبور تنگ دورق رفتند. متاسفانه در ابتدا محمود پناهی ار ارتفاع سقوط می نماید و دچار خونریزی و آسیب دیدگی می گردد. همراه وی به نزدش می رود ولی امکان پایین آوردن مصدوم وجود نداشت. امداد و نجات جمعیت هلال احمر در محل حضور یافت ولی به دلیل سخت گذر بودن محل و نبود جاده ماشین رو امکان امداد و نجات زمینی وجود نداشت.

بخشدار سرآسیاب از از مسولان استانی و شهرستانهای همجوار از جمله گچساران تقاضای امداد و نجات هوائی می نماید ولی متاسفانه اقدامی صورت نمی گیرد. و نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان به سختی عبور و بر بالین مصدوم حاضر شدند. ولی به دلیل شدت جراحات وارده و فاصله زمانی بین زمان ورود آسیب تا مداوای اولیه  محمود پناهی جان سپرد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان مصیبت وارده را به خانواده مرحوم محمود پناهی تسلیت عرض می نماید. و از مقامات مسئول تقاضا دارد به این سوال پاسخ دهند. که چرا  امداد و نجات هوائی به محل اعزام نشد؟

شهرستان بهمئی به مرکزیت لیکک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است. لیکک در263 کیلومتری یاسوج مرکز این استان  و 43 کلیومتری شهرستان بهبهان استان خوزستان قرار گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان


یوسفی
|
Iran
|
1394/01/15 10:21
  +0

  -0
پاسخ
روحش شاد . اینجانب مصیبت وارده را به طایفه یوسفی تسلیت عرض میکنم
مصیبت
|
Iran
|
1394/01/15 10:24
  +0

  -0
پاسخ
بدا به حال شهرستان بهمئی که هنرشون فقط سیاسی بازیه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*