اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4184
تاریخ انتشار: 1394/01/15 10:43
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت:
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره هلهله‌ای که برخی در کشور به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: اگر رجوعی به افکار عمومی کرده باشید آن‌چنان خوشحالی نمی‌بینید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به بیانیه لوزان اظهار کرد: باید از تیم هسته‌ای کشورمان به خاطر روزها و ساعت‌هایی که صرف مذاکره کردند تشکر کنیم که واقعا کار خسته کننده‌ای داشتند.

وی گفت: البته باید از تیم‌های قبلی هم قدردانی کرد که ایستادگی آن‌ها موجب شد تا طرف‌های مقابل عقب‌نشینی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقطه قوت بیانیه لوزان این بود که آن‌ها ما را به عنوان یک قدرت هسته‌ای شناختند.

وی تنها دستاورد ایران در مذاکرات را همین موضوع دانست و گفت: اما در مقابل یکی دو امتیاز کوچک که گرفتیم ده‌ها امتیاز بزرگ را به طرف مقابل دادیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: این که تعداد سانتریفوژهای ما از 19 هزار به 6 هزار تقلیل پیدا کند و یا این که فرودی ما بی‌خاصیت شود و ده‌ها مورد دیگر از این دست امتیازات همه امتیازات بزرگی بود که دادیم و چیز زیادی نگرفتیم.

بزرگواری افزود: وضعیت تحریم‌ها بهتر که نشد بدتر هم شد و سایه تحریم‌های سنگین‌تر به بهانه‌های مختلف بر سر کشور سنگینی خواهد کرد.

وی گفت: در این میان تنها کسانی که بیش از همه دستاورد داشتند اسرائیل و عربستان بودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره هلهله‌ای که برخی در کشور به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: اگر رجوعی به افکار عمومی کرده باشید آن‌چنان خوشحالی نمی‌بینید.

وی افزود: اما مشخص است که چه کسانی و با چه اهدافی هلهله سیاسی راه انداخته‌اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*