اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4212
تاریخ انتشار: 1394/01/17 10:28
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی:
نمایش پایی که جا ماند به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی اصل هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، نمایش پایی که جا ماند به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی اصل هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت

امین درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با بیان اینکه هنرمندان جوان بهمئی دارای قابلیت ها و پتانسیل های بالای هنری در سطح ملی هستند افزود: اجرای نمایش توسط یکی از جوانان با استعداد تئاتر استان و شهرستان بهمئی یک موفقیت بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.

وی گفت: نمایش پایی که جا ماند برگرفته از کتاب معروف پایی که جا ماند (خاطرات سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان پر افتخار) کشور و استان است که این کتاب در یکی دو سال گذشته مورد عنایت مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

درخشان بیان داشت: نمایش پایی که جاماند در تهران 10 روز به اجرا رفت و در جشنواره تئاتر خیابانی من انقلابی ام از صابر کوکبی اصل نویسنده و کارگردان این اثر هنری تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی اظهار امیدواری کرد این نمایش در سال جاری طی مراسمی در شهرستان بهمئی به اجرا خواهد رفت.

درخشان با تبریک این موفقیت به نویسنده و کارگردان تئاتر شهرستان گفت: امیدواریم سایر هنرمندان رشته های هنری بتوانند در استان و کشور از ظرفیت بالای هنری خود در جهت خدمت به فرهنگ و هنر استان و شهرستان ایفای نقش نمایند.

در ادامه این هنرمند از آماده سازی نمایش آئینی سنتی هارونکی (طلب باران) جهت شرکت در جشنواره آئینی سنتی کشور در سال جاری خبر داد و امیدواریم این نمایش که معرف بخشی از فرهنگ غنی شهرستان بهمئی بتواند مجوز ورود به این جشنواره ملی را دریافت نماید.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*