اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4228
تاریخ انتشار: 1394/01/18 18:02
دکتر رضا دهبانی پور در دیدار با استاندار:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی شالوده همه کارها و فعالیت های جامعه است، وی پیگیری بحث دانشگاه فرهنگ و هنر در استان را یکی دیگر از خواسته ها و دغدغه های هنرمندان استان دانست

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر رضا دهبانی‌پور عصر امروز به همراه همکاران خود در دیدار با استاندار استان ضمن تبریک سال نو، گفت: تیم هسته‌ای کشورمان در ابتدای سال موفقیت‌های خوبی به دست آورد که جای تقدیر و تشکر دارد و باید این دستاورد را تبریک گفت.

وی افزود: هدف جلسه عمل به سنتی حسنه و دید و بازدیدهایی است که بتوان از توصیه‌هایی مسئول ارشد استانی جهت پیشبرد برنامه‌های فرهنگ و ارشاد استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استاندار فرهنگ و فضای فرهنگی را به درستی می‌شناسد، خواستار حمایت‌های مادی و معنوی در ابعاد مختلف فرهنگی شد.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی شالوده همه کار‌ها و فعالیت‌های جامعه است، بیان داشت: کارهای فرهنگی نیازمند هزینه‌های زیادی است که در این زمینه مساعدت‌های استانداری را می‌طلبد.

دهبانی‌پور عنوان کرد: مجموعه همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی ۱۰۰ درصدی مسایل فرهنگی باشند که از نظر مالی در مضیقه قرار داریم.

وی با بیان اینکه کمبود‌ها و مسائل مالی را به خوبی درک می‌کند، اذعان داشت: مجتمع‌های فرهنگی و هنری گچساران و سی سخت با کمک‌های مالی ۲۰ درصدی راه اندازی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان کشوری از تالار مرکزی یاسوج بازدیدهایی داشتند، ابراز داشت: این طرح از طرف استاندار در اولویت ساخت و ساز قرار گرفت.

دهبانی‌پور یکی از خواسته‌های هنرمندان در سال گذشته را خانه فرهنگ دانست و افزود: این کار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شده و در استان نیز با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و استانداری در حال پیگیری است.

وی پیگیری بحث دانشگاه فرهنگ و هنر در استان را یکی دیگر از خواسته‌ها و دغدغه‌های هنرمندان استان دانست و افزود: راه اندازی این دانشگاه به عنوان دغدغه هنرمندان ضروری است.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری استاندار جهت راه اندازی خانه فرهنگ، دانشگاه فرهنگ و هنر و همچنین جلسه‌ای با حضور هنرمندان استان جهت حل مشکلات آنان شد. /



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*