اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42405
تاریخ انتشار: 1395/05/11 23:08
در هفته ی دوم لیگ برتر اتفاق افتاد؛
دیدار جوانان نفت آبادان در برابر ستاره های تراکتورسازی تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمد ابولیان(نوروزی)/پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
صنعت نفت آبادان 0.....تراکتورسازی تبریز0
*اخطاریها:حکیم نصاری( نفت آبادان) هادی محمدی( تراکتورسازی)
*داور: اشکان خورشیدی
*کمکها: بابک داوری،تورج عیوض محمدی
*چهارجوب رقابت: هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس
*روزبرگزاری:دوشنبه 11-امرداد95
*محل برگزاری: ورزشگاه تختی آبادان
*ساعت برگزاری:20:45
*ترکیب نفت آبادان:حسن هوری،علی عبداله زاده، میلاد جهانی (68محمد شادکام)، پورمحمد ،محمدزبیرنیک نفس ،فرشادفرجی، (76رضانوروزی)،کیم گوهایوان،مجتبی ممشلی،حسین بغلانی،حکیم نصاری، امیرزلیکانی
*سرمربی:نادردست نشان
*ترکیب تراکتورسازی تبریز:محمدرضااخباری،محمدجاسم کرار،مهدی کیانی، محمدابراهیمی ،لوسیانو ادینهو (82 شهرام گودرزی)،هادی محمدی، محمدشجاع پوریان ،سروش رفیعی (84محمدنوری)،خالدشفیعی،سعیدآقایی،فرزادحاتمی
*سرمربی:امیرقعله نوعی


در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس و از هفته دوم این مسابقات صنعت نفت آبادان جوانترین تیم لیگ شانزدهم  در ورزشگاه پیرتختی این شهردر حضور تماشاگران پرشور و خونگرم خود به مصاف تراکتورسازی پرستاره ترین تیم لیگ رفت و در نهایت توانست با ارائه یک بازی منطقی و از همه مهمتر بسته نگه داشتن دروازه اش با درخشش خیره کننده ی حسن هوری درمقابل قرمزپوشان تبریزی به یک امتیاز با ارزش دست یابد.(حسن هوری بیش از پنج موقعیت خطرناک مهاجمان زهردار و حرفه ای تراکتور را مهارکرد) دومین تساوی فصل این دو تیم در حالی رقم خورد که در هفته نخست این رقابت ها شاگردان دست نشان  در قم صبا را متوقف کردند و به یک امتیاز با ارزش رسیده بودند.و در سوی دیگر شاگردان قلعه نوعی در خانه در برابر استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته متوقف شده بودند.
*دقایق حساس بازی
*دقیقه ی 34شلیک تراکتورسازان با واکنش حسن هوری دفع گردید.
*دقیقه 44حسن هوری با جای گیری مناسب و شیرجه ای دیدنی مانع از فروپاشی دروازه اش شد و شلیک بازیکن تیم میزبان را بی ثمرساخت البته ضربه یک کرنر را به قرمزپوشان هدیه کرد.
*دقیقه 51شلیک خطرناک ادینهوبه شکل خطرناک از کناردروازه ی هوری بی ثمربه بیرون رفت.
*دقیقه 64هادی محمدی با خطا  برروی  محمدجهانی وی را نقش بر زمین کرد و از سوی قاضی میدان با کارت زرد جریمه شد  تا نامش به عنوان نخستین بازیکن اخطاری این بازی به ثبت رسد.
*دقیقه 68 نادر دست نشان برای تغییرآهنگ بازی میلاد جهانی مصدوم را از زمین بیرون کشید و محمدشادکام را به میدان فرستاد
*دقیقه71ضربه ی سر حاتمی در محوطه جریمه نفت را هوری بر روی خط دروازه در آغوش کشید.
*دقیقه 72ارسال قرمزپوشان میهمان در محوطه جریمه ی نفت با ضربه ی فنی جاسم کرارهمراه شد اما باخوش شانسی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ی هوری بی ثمرعبور کرد.
*دقیقه 74ارسال ابراهیمی به محوطه جریمه نفت با اشتباه مدافعان میزبان به شکلی تصادفی به مهدی کیانی با تجربه رسید اما وی در حالتی نامتعادل ضربه ی به توپ زد که باخوش شانسی هوری فقط  دیرک دروازه اش را به لرزه درآورد و به بیرون رفت
*دقیقه 76دست نشان در ادامه تغییراتش برای کسب نتیجه مهاجم اهل ایذه ای خود رضانوروزی را به جای فرشاد فرجی مدافع تیمش به میدان فرستاد.
*دقیقه 78درگیری لفظی هادی محمدی و حکیم نصاری در محوطه جریمه تراکتورسازی منجربه درگیری فیزیکی شد که غائله با دخالت بازیکنان باتجربه دو تیم از جمله نوروزی و اخباری ختم به خیر شد اما قاضی میدان با ارائه کارت زرد،این دو بازیکن جوان را جریمه کرد.
*دقیقه 79ارسال قرمزپوشان میهمان در محوطه جریمه نفت به کرار رسید تا وی بایک ضربه ی زیبا توپ را در جائی زد که حسن هوری بدون زحمت آن را درآغوش  کشید.
*دقیقه 82 نفوذ ادینهودر محوطه جریمه  نفت وی را در دهانه دروازه این تیم با هوری در حالت تک به تک قرارداد که ضربه ی این بازیکن به شکل خطرناک و نفس گیری از کناردروازه  زردپوشان عبور کرد
*دقیقه 82ادینهو که نتوانست در این بازی قفل دروازه ی نفت را بگشاید جای خود را به شهرام گودرزی دیگرمهاجم تراکتورسازان داد.
*دقیقه84 قلعه نوعی در آخرین تعویض تیمش محمد نوری را به جای سروش رفیعی  پرتلاش به میدان فراخواند.
*دقیقه 89 پاس عالی شادکام با پشت پای فنی زلیکانی همراه شد و در ادامه توپ به نیک نفس رسید و این بازیکن در حالت تک به تک با اخباری قرارگرفت اما وی قدر این موقعیت طلایی را ندانست و ناباورانه توپ را از کناردروازه میهمان به بیرون زد.تا آه از نهاد نیمکت نفت و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به آسمان رود.
*دقیقه 2-90در پی دو کرنر پیاپی نفتی ها با حرکت برگردان بازیکن میزبان پس از دفع  و برخورد با دیرک دروازه ی اخباری راهی اوت شد با هدر رفتن این موقعیت خطرناک خورشیدی  داور مسابقه در سوت خودد مید تا تراکتورسازان در ثانیه های تلف شده از یک شکست حتمی نجات یابند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*